Керованість
Speed Triple 1200 RR оснащений новітньою електронно-регульованою напівактивною передньою та задньою підвіскою Öhlins Smart EC 2.0, так що модель може похвалитися найсучаснішою сучасною системою від Öhlins.
МОТОР
У 2021 році Speed Triple 1200 RS підкорив світ своїм потужним і чуйним 1160-кубовим трициліндровим низькоінерційним двигуном потужністю 180 к.с. Тепер цей же легкий і компактний силовий агрегат у шасі Speed Triple 1200 RR дає насолодитися ще більш захоплюючими їздовими враженнями завдяки ретельно проробленій ергономіці та покращеним технічним характеристикам.
КУТОВІ ABS І TRACTION CONTROL
Speed Triple 1200 RR в стоку оснащується найсучаснішою оптимізованою системою ABS, яка враховує кут нахилу мотоцикла в поворотах і системою курсової стійкості, що налаштовується, що враховує також кут нахилу. І це найсучасніші на даний момент системи мотоциклетної безпеки для їзди за будь-яких дорожніх умов. Їхня допомога ніколи не виглядає нав'язливою чи стримуючою – ідеальний баланс між продуктивністю, контролем та безпекою.
ТЕХНОЛОГІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Сучасні електронні бортові системи стоять на варті безпеки водія та допомагають максимально ефективно реалізовувати найвищий потенціал мотоцикла.
П'ЯТЬ РЕЖИМІВ
Будь-який із п'яти електронних режимів налаштувань мотоцикла (Rain, Road, Sport, Track та Rider Configurable) встановлюється практично одним рухом за допомогою джойстика на кермі. Ці режими були розроблені в ході інтенсивних заводських випробувань, щоб забезпечити ідеальний відгук дросельної заслінки, оптимальні налаштування систем ABS та курсової стійкості для максимального контролю мотоцикла за будь-яких погодних та дорожніх умов. Звичайно, ми цінуємо ваші звички та індивідуальні уподобання, тому режим Rider Configurable дозволяє точно налаштувати кожен параметр відповідно до ваших їздових особливостей.
SPEED TRIPLE 1200 RR В ЦИФРАХ
Низькоінерційний силовий агрегат демонструє приголомшливу продуктивність та чудовий відгук на поворот ручки газу.
ДВИГУН
- 3-циліндровий двигун об'ємом 1160 см3, розроблений з чистого аркуша з огляду на досвід спортивної програми Moto2
- Потужність 180 к.с. при 10,750 об/хв
- Величина максимального моменту, що крутить, 125 Нм на 9000 об/хв
- Перероблена коробка
- Двосторонній quickshifter
- Зчеплення типу, що прослизає
- Вихлопна система з ще більш низьким та характерним звучанням
РАМА І ПІДВІСКА
- Легка рама з алюмінієвого сплаву Вилка Ohlins перевернутого типу з електронним регулюванням відбою та стиснення діаметр пір'я - 43 мм, хід - 120 мм. Система Öhlins S-EC 2.0 OBTi
- Моноамортизатор Ohlins з електронним регулюванням відбою та стиснення, хід заднього колеса - 120 мм. Система Öhlins S-EC 2.0 OBTi
- Литі колісні диски
- Шини Pirelli Diablo Supercorsa V3
- Потужні гальма: дводискові гальма із моноблочними супортами BREMBO Stylema радіального типу
- Важіль переднього гальма Brembo MCS з регулюванням положення та зусилля, а також важіль зчеплення з регулюванням
ОБЛАДНАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ
- Кольорова 5-дюймова TFT-панель приладів Інтегрований у приладову панель модуль Bluetooth Система My Triumph (керування телефоном, музикою, GoPro та покрокова навігація) Рульові перемикачі з підсвічуванням та 5-позиційний джойстик управління
- Круїз контроль
- Система ABS та система курсової стійкості, що враховують кут нахилу мотоцикла
- Систем контролю підйому переднього колеса
- Система безключового запуску мотоцикла, відкриття паливного бака та блокування рульової колонки
- 3 паливні карти, 4 режими системи курсової стійкості, 5 програмованих режимів роботи мотоцикла: Road, Rain, Sport, Rider, Track Повністю світлодіодна фара та решта світлооптики
СТИЛЬ
- Передній витончений напівобтічник
- Пластикова заглушка сидіння пасажира у колір мотоцикла
- Дзеркала на передньому обтічнику
- Переднє крило з вуглеволокна
ЕРГОНОМІКА
- Спортивна ергономіка
- Кермо на кліпонах
ГАРАНТІЯ І СЕРВІС
- Два роки гарантії без обмеження щодо пробігу
- Міжсервісний пробіг 16,000 км.