SPEED TWIN
Еталон сучасної спортивної родстерської школи тепер з модернізованими компонентами шасі та більш чуйним та потужним двигуном, що демонструє неперевершений характер та чудові характеристики. Він став ще потужнішим, у нього покращилася керованість, стали досконалішими технології та оздоблення захоплює преміальним рівнем виконання. Неймовірний Speed Twin 1200 встановлює новий стандарт класу. Безпомилково відомий сучасний класичний родстерський стиль гармонійно поєднується з неперевершеними динамічними характеристиками.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 799 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 2-циліндровий рядний водяне охолодження, SOHC, інтервал запалення - 270 градусів |
Об'єм Двигуна | 1200 см3 |
Діаметр циліндра | 97,6 мм |
Хід поршня | 80 мм |
Ступінь стиску | 12.1= 1 |
Потужність | 100 к.с. (73,6 кВт) на 7250 об/хв |
Крутячий момент | 112 Нм на 4250 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | Два сталеві глушники, розташування - по обидва боки |
Привід на колесо | Ланцюг |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні, тросиковий привід |
КПП | |
6 передач | |
Середня витрата | 5,1 л/100 км |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама |
Задній маятник | Двосторонній сталевий маятник |
Переднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17 x 3.5 |
Заднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17 x 5.0 |
Передня шина | 120/70 ZR 17 |
Задня шина | 160/60 ZR 17 |
Передня підвіска | Вилка Marzocchi, перевернутого типу, діаметр пір'я - 43 мм, хід - 120 мм |
Задня підвіска | Два амортизатори з регулюванням попереднього підтискання, хід заднього колеса - 120 мм |
Переднє гальмо | Два гальмівні диски діаметром 320 мм, 4-поршневі радіальні супорти Brembo M50, ABS |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 220 мм, 2-поршневий супорт Nissin, ABS |
Панель приладів | Приладова панель з аналоговим спідометром і аналоговим тахометром. На панелі приладів відображаються= індикатор включеної передачі, одометр, два лічильники пробігу, індикатор сервісного обслуговування, пробіг на баку, рівень палива в бензобаку, середня та миттєва витрата палива, годинник, статус підігріву рукояток керма, статус системи курсової стійкості та режимів роботи мотоцикла. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 778 мм |
Висота без дзеркал | 1,097 мм |
Висота сидіння | 809 мм |
Колісна база | 1,413 мм |
Нахил вилки | 22,3 º |
Винос вилки | 91,5 мм |
Об'єм бака | 14,5 літрів |
Споряджена вага | 216 кг |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 5,1 л/100 км |
SPEED TWIN В цифрах
Новий Speed Twin оснащений 1200-кубовим силовим агрегатом – паралельною двійкою Bonneville останнього покоління.
Максимальне значення моменту, що крутить, досягається вже на 4250 об/хв.
Максимальна потужність двигуна при 7250 об/хв.
Міжсервісний інтервал
SPEED TWIN ОСОБЛИВОСТІ
ДВИГУН
Силовий агрегат серйозно перероблено. У нього новий низькоінерційний колінвал і полегшений генератор, а також нові поршні, що забезпечують більш високий рівень стиснення. Змінилися також профілі кулачків розподільних валів та геометрія каналів впуску/випуску. За рахунок цього вдалося досягти збільшення на 3 к.с. пікової потужності, збільшення тяги та потужності на середньому робочому діапазоні оборотів. В результаті досягнуто чудової чуйності та паливної економічності.
Керованість
Чудова ергономіка, спеціальне родстерське шасі, першокласні елементи підвіски та високотехнологічні шини – складові інтуїтивної керованості, легкої маневреності та впевненості за кермом Speed Twin. Цими якостями модель задає новий стандарт у класі.
Шасі
Нова потужна 43-міліметрова картриджна вилка Marzocchi перевернутого типу в парі із двома задніми моноамртизаторами налаштовані для забезпечення кращої в класі керованості. Робочі ходи підвісок 120 мм. Завдяки відточеним характеристикам шасі водій почувається за кермом Speed Twin впевнено та безпечно.
ГАЛЬМА
Гальмівна характеристика Speed Twin на висоті! Впевнене і передбачуване уповільнення забезпечують найпотужніші чотирипоршневі радіальні моноблочні супорти Brembo M50 преміум-класу в парі з 320 мм дисками, що плавають, і ABS останнього покоління.
ЕРГОНОМІКА
Вивірена до дрібниць родстерська ергономіка із зручними сидінням, підніжками та кермом забезпечує комфортну посадку та контроль, а також дозволяє насолодитися спортивними характеристиками Speed Twin.
ПРИЛАДОВА ПАНЕЛЬ
Класичне оформлення панелі приладів з аналоговими спідометром і тахометром підкреслює родстерський стиль моделі. При цьому на двох РК-екранах відображається вся необхідна інформація щодо бортових систем. Зручний доступ до меню здійснюється за допомогою кнопки прокручування на кермі.
МОЖЛИВОСТІ
Покращені режими електронних налаштувань, система курсової стійкості, світлодіодна світлотехніка, зчеплення типу, що прослизає, елегантно інтегровані та оформлені, що зберегти чисті та легкі лінії образу нової моделі. Класична зовнішність поєднується з високотехнологічною начинкою, яка робить пересування за кермом Speed Twin комфортним та безпечним.
РЕЖИМИ УПРАВЛІННЯ ДВИГУНОМ
Режими електронних налаштувань (Road, Rain та Sport) були покращені, тепер у кожного власна потужна карта та індивідуальне налаштування системи курсової стійкості. Одне натискання кнопки і мотоцикл миттєво підлаштується під умови експлуатації, що змінилися, або особисті уподобання водія.
ГЛУШНИКИ
Випускна система з витонченими трохи піднятими вгору глушниками з нержавіючої матової сталі підкреслює спортивний характер класичного родстера Triumph. Особливий тембр їхнього звучання вносить емоційне забарвлення у процес управління Speed Twin.
КОЛЕСА ТА ШИНИ
Литі 12-спицеві алюмінієві колісні диски прикрашають нові першокласні шини Metzeler Racetech RR, які демонструють неймовірну точність зчеплення, чудову маневреність, а також стійкість та стабільність на високій швидкості.
СТИЛЬ І ФОРМИ
Нові сучасні колірні теми та безліч ще більш преміальних елементів обробки роблять зовнішній вигляд мотоцикла вишуканим та привабливим. М'язисті форми та класичний силует… Саме так і має виглядати ультимативний заводський родстер.