TIGER 900 GT LOW
Занижена висота сидіння
Унікальна система заниження сидіння, висоту можна відрегулювати від 780мм до 760мм, що на 50 мм нижче, ніж у стандартного Tiger 900 GT.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 752 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий, рядний, водяне охолодження, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 888 см3 |
Діаметр циліндра | 78 мм |
Хід поршня | 61.9 мм |
Ступінь стиску | 11.27=1 |
Потужність | 95.2 к.с. (70 кВт) на 8,750 об/хв |
Крутячий момент | 87 Нм на 7,250 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Ланцюг з Х-подібними кільцями |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Алюмінієвий диск, 19 х 2,5 дюйми |
Заднє колесо | Алюмінієвий диск, 17 х 4,25 дюйми |
Передня шина | 100/90 – 19 |
Задня шина | 150/70 R 17 |
Передня підвіска | Вилка Marzocchi перевернутого типу, регулювання услія відбою та стиснення, робочий хід 140 мм |
Задня підвіска | Задній моноамортизатор Marzocchi, регулювання попереднього підібгання пружини, зусилля відбою, хід заднього колеса 151 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Приладова панель | Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм розміром 7 дюймів, на який виводиться вся доступна інформація, в тому числі= цифровий спідометр, дорожній комп'ютер, цифровий тахометр, індикація включеної передачі, індикація рівня палива, індикатор сервісного обслуговування, годинник, температура повітря , 4 режими налаштування мотоцикла (Rain/Road/Sport/Off-Road) та інше. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 930 мм |
Висота без дзеркал | 1385-1435 мм |
Висота сидіння | 760-780 мм |
Колісна база | 1545 мм |
Нахил вилки | 24,1 º |
Винос вилки | 130,0 мм |
Суха вага | 193 кг |
Об'єм бака | 20 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 5.2л на 100км |
TIGER 900 GT LOW В цифрах
Пікове значення 87 Нм на 7,250 об/хв
на середніх оборотах двигуна
Унікальний характер мотора та соковитий звук
Щоб довго насолоджуватися поїздкою
НОВИЙ 900-КУБОВИЙ ДВИГУН
Мотоцикли сімейства отримали силовий агрегат нового покоління, робочий об'єм якого піднявся до 900 см3. Однак особливий характер, миттєва віддача потужності, зворотний зв'язок та чудова тяга на всьому робочому діапазоні стали можливі не тільки за рахунок збільшення кубатури та нових налаштувань систем впуску-випуску, а через застосування нової конфігурації роботи трипла – порядок спалахів у циліндрах тепер 1-3 -2. Як наслідок змінився звук роботи двигуна, він став насиченішим і нижчим.
Насправді це означає стрімкішу, ніж у минулого Tiger 800, динаміку розгону до 100 км/год та відмінне впевнене прискорення на вищій шостій передачі на швидкостях більше «сотні». За динамічними характеристиками Tiger 900 перевершує найближчих конкурентів і відрізняється при наборі обертів привабливим звуком.
НОВЕ ПОЛЕЖЕНЕ ШАСИ
Тепер Tiger 900 демонструє найкращі характеристики у класі. Мотоцикли сімейства легші на 5 кг моделей минулої генерації, а також нові Tiger 900 виграють у вазі, порівняно з найближчими конкурентами. Силовий агрегат підвішений у сталевій гратчастій рамі і вона не тільки стала легшою, ніж раніше, але й відрізняється модульною конструкцією, де задній підрамник кріпиться до кістяка болтовими з'єднаннями. Кріплення підніжок пасажира також на болтах. Геометрія рами повністю підпорядкована загальної концепції універсального едвенчера, керувати яким має бути однаково зручно сидячи в сідлі, так і стоячи на підніжках.