Bonneville Bobber
Перед Вами чудовий Bobber нового покоління. Він поєднав у собі всі унікальні особливості минулих моделей – неперевершений стайлінг та ексклюзивні технічні ноу-хау. І разом з цим його характеристики стали ще кращими, а в обробці більше домінують затемнені елементи.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 940 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 2-циліндровий рядний водяне охолодження, SOHC, інтервал запалення - 270 градусів |
Об'єм Двигуна | 1200 см3 |
Діаметр циліндра | 97,6 мм |
Хід поршня | 80 мм |
Ступінь стиску | 10.0= 1 |
Потужність | 77 к.с. при 6100 об/хв |
Крутячий момент | 106 Нм при 4000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | Два нержавіючі глушники, розташування - по обидва боки |
Привід на колесо | Ланцюг |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама |
Задній маятник | Двосторонній сталевий маятник |
Переднє колесо | Спіцований диск, 32 спиці, 16 x 2.5 дюйми |
Заднє колесо | Спіцований диск, 32 спиці, 16 x 3.5 дюйми |
Передня шина | MT 90 B16 |
Задня шина | 150/80 R16 |
Передня підвіска | Вилка Showa, діаметр пір'я - 47 мм, хід - 90 мм |
Задня підвіска | Моноамортизатор, хід заднього колеса – 76.9 мм |
Переднє гальмо | Один гальмівний диск діаметром 310 мм, 2-поршневий супорт Nissin, ABS |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 2-поршневий супорт Nissin, ABS |
Панель приладів | Приладова панель з аналоговим спідометром. На панелі приладів відображаються= індикатор включеної передачі, одометр, два лічильники пробігу, індикатор сервісного обслуговування, пробіг на баку, рівень палива в бензобаку, середня та миттєва витрата палива, годинник, статус підігріву рукояток керма (додаткове обладнання), Статус круїз контролю (дод. обладнання), статус системи курсової стійкості та режимів роботи мотоцикла, цифровий тахометр. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 800 мм |
Висота без дзеркал | 1,024 мм |
Висота сидіння | 690 - 700 мм |
Колісна база | 1,500 мм |
Нахил вилки | 25,4 º |
Винос вилки | 92,0 мм |
Споряджена вага | 251 кг |
Об'єм бака | 12 літрів |
Bonneville Bobber В цифрах
Найкращою у своїй категорії двоциліндровий двигун з рідинним охолодженням
Чудовий крутний момент на низьких обертах
Висока потужність на середніх режимах роботи двигуна
Bobber готовий до кастомайзингу, як ніякий інший серійний мотоцикл!
ОСОБЛИВОСТІ ОБНОВЛЕНОГО BOBBER
НОВИЙ BOBBER
Перед вами чудовий Bobber нового покоління. Він поєднав у собі всі унікальні особливості минулих моделей – неперевершений стайлінг та ексклюзивні технічні ноу-хау. І разом з цим його характеристики стали ще кращими, а в обробці більше домінують затемнені елементи.
ОБНОВЛЕНИЙ ДВИГУН
Завдяки унікальному інтервалу запалення в 270° та спеціальному налаштуванню 1200-кубова паралельна «двійка» забезпечує захоплюючу динаміку прискорення з виразним по тязі моментом, що крутить, і яскравою по віддачі потужністю. Тепер двигун став ще більш чуйним.
ВІДМІТНИЙ ЗВУК
Система випуску була перероблена відповідно до встановлених сучасних екологічних норм. Виразне хотродівське звучання укорочених фірмових глушників змушує серце битися частіше та посилює емоції при прискоренні.
Неперевершений стиль
Оригінальна конструкція рами та маятника стилізованого під хардтейл, спицьовані колеса, низький профіль одиночного сидіння, кастомне широке кермо – все це робить Bobber беззастережно унікальним мотоциклом. Це ікона стилю «заводський бобер».
КРЕПКІЙ І Витончений
До 2021 року новий Bobber отримав збільшений обсяг паливного бака (12 л.), нове «товсте» переднє колесо діаметром 16 дюймів та потужну передню вилку з діаметром пір'я 47 мм. Силует мотоцикла став ще м'язистішим і соліднішим.
УНІКАЛЬНЕ ВОДІЙСЬКЕ СИДІННЯ
Bobbeville Bobber відрізняється витонченим одномісним сидінням з алюмінієвою основою та фірмовою конструкцією регулювання. Його можна переміщати не тільки вгору або вниз (мінімальне значення 690 мм), але і вперед і назад, тим самим досягти максимально комфортної та зручної посадки за кермом.
ЩЕ ЧОРНІШЕ
До витонченої автентичності та виразного стайлінгу звичного образу заводського бобера Triumph додалися брутальність та строгість за рахунок зачорніння багатьох вузлів мотоцикла. Це в тому числі бічні моторні кришки, кришки розподільного валу та зірочки з чорним порошковим покриттям. Новий образ підходить його покращеним характеристикам – Bobbeville Bobber їздить так само круто, як і виглядає!
ПОТУЖНІ ГАЛЬМА
Нова гальмівна система відрізняється потужною динамікою уповільнення, гарним зворотним зв'язком та точністю дозування зусилля на важелі. Переднє колесо прикрашають два великі 310 мм гальмівні диски з 2-поршневими супортами Brembo, а ззаду використаний диск з однопоршневим супортом Nissin. Антиблокувальна система ABS останнього покоління у стандартній комплектації.
ПЕРШОКЛАСНА ПІДВІСКА
Спереду встановлена нова 47 мм передня вилка Showa картриджного типу та робочим ходом 90 мм. Ззаду - все та ж інноваційна підвіска важеля з прихованим від очей моноамортизатором, розташованим практично горизонтально під сидінням. Така схема забезпечує відмінні їздові можливості та комфорт, а покращення передньої підвіски дозволило домогтися ще більш точної та легкої керованості мотоцикла.
ТЕХНОЛОГІЇ
Канонічному заводському боберу Triumph нічого не заважає бути найпросунутішим у класі з електронних бортових систем та технологічних фішок. Тому в арсеналі Bobbeville Bobber: 2 режими електронних налаштувань мотоцикла, система курсової стійкості з можливістю відключення, ABS, електронна ручка газу, іммобілайзер, а також у 2021 році – круїз-контроль та повністю світлодіодна світлотехніка.
ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ
Цей мотоцикл має одне з найзручніших у класі регулювань положення сидіння, можна також для свого комфорту змінний нахил приладової панелі, є вибір трьох преміальних колірних тем мотоцикла і більше 75 унікальних фірмових аксесуарів… Інженери зробили все необхідне, щоб Bobber став частиною вашого «Я », підкреслив індивідуальність та стилістичні пріоритети.
ОБНОВЛЕНИЙ ДВИГУН
Завдяки унікальному інтервалу запалення в 270° та спеціальному налаштуванню 1200-кубова паралельна «двійка» забезпечує захоплюючу динаміку прискорення з виразним по тязі моментом, що крутить, і яскравою по віддачі потужністю. Тепер двигун став ще більш чуйним.
Неперевершений стиль
Оригінальна конструкція рами та маятника стилізованого під хардтейл, спицьовані колеса, низький профіль одиночного сидіння, кастомне широке кермо – все це робить Bobber беззастережно унікальним мотоциклом. Це ікона стилю «заводський бобер».