SCRAMBLER 400 X
Завдяки маневреному керуванню, провідній у своєму класі продуктивності та першокласній обробці Scrambler 400 X — це крутий і потужний мотоцикл.
Характеристики
| Найменування | Опис |
|---|---|
| Ціна | |
| Базова комплектація | ₴ 380 700 |
| Найменування | Опис |
|---|---|
| Двигун і трансмісія | |
| Тип | рідинного охолодження, 4 клапани, DOHC, 1-циліндровий |
| Об'єм Двигуна | 398,15 см3 |
| Діаметр циліндра | 89,0 мм |
| Хід поршня | 64,0 мм |
| Ступінь стиску | 12=1 |
| Потужність | 39.5 к.с. (29.4 кВт) при 8000 об/хв |
| Крутний момент | 37,5 Нм при 6500 об/хв |
| Система впорскування | Електронне вприскування палива Bosch з електронним керуванням дроселем |
| Система вихлопу | Двошарова система колектора з нержавіючої сталі з глушником із нержавіючої сталі |
| Привід на колесо | Х-кільцевий ланцюг |
| Зчеплення | Багатодискове в масляній ванні, ковзаюче |
| КПП | 6 передач |
| Найменування | Опис |
|---|---|
| Рама та Шасі | |
| Рама | Гібридний хребет/периметр, трубчаста сталь, задній підрамник на болтах |
| Задній маятник | Двосторонній із алюмінієвого сплаву |
| Переднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 10 спиць, 19 x 2,5 |
| Заднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 10 спиць, 17 x 3,5 |
| Передня шина | 100/90 R19 |
| Задня шина | 140/80 R17 |
| Передня підвіска | 43мм. вилка Big Piston перевернутого типу, хід - 150 мм |
| Задня підвіска | Газовий моноамортизатор RSU з зовнішнім резервуаром і регулюванням попереднього підтискання. Хід заднього колеса 150 мм |
| Передні гальма | Один гальмівний диск діаметром 320 мм, 4-поршневий радіальний супорт, ABS |
| Задні гальма | Однин гальмівний диск діаметром 230 мм, плаваючий супорт ByBreTM, ABS |
| Панель приладів та функції | Аналоговий спідометр із вбудованим багатофункціональним рідкокристалічним екраном |
| Найменування | Опис |
|---|---|
| Габарити та вага | |
| Ширина керма | 901 мм |
| Висота без дзеркал | Уточнюється |
| Висота сидіння | 835 мм |
| Колісна база | 1418 мм |
| Нахил вилки | 23,2 º |
| Винос вилки | 108 мм |
| Об'єм бака | 13 літрів |
| Суха вага | 179 кг |
| Найменування | Опис |
|---|---|
| Витрати пального | |
| Інтервал обслуговування | 16000 км / 12 місяців (залежно від того, що настане раніше) |
SCRAMBLER 400 X В цифрах
Автентична постава Scrampber
Рішуча стійкість на будь-якій дорозі, незмінний силует Scrambler і класичний профіль двигуна Triumph. Культовий дизайн Scrambler 400X від коліс до керма не може бути більш очевидним.
ОБРОБКА ТА ДЕТАЛІЗАЦІЯ
Фірмовий чорний корпус двигуна з порошковим покриттям, міцна анодована золота вилка, високоякісна фарба та вишукані деталі логотипу гарантують, що обробка Scrambler 400 X буде преміальною.
ВСЕПРОХІДНІСТЬ
Захист для мотоцикла та водія. Подовжене крило Scrambler і захист картера, фари, радіатора та рукояток — все це сприяє зручності керування Scrambler 400 X на будь-якій дорозі.
ЕРГОНОМІКА ДЛЯ ВОДІЯ
Вигідне положення під час їзди з широким регульованим кермом і плоскими підніжками з високим зчепленням забезпечує Scrambler 400 X впевнену поставу на дорозі та комфорт із чудовою керованістю на бездоріжжі.
ШАСІ ТА ПІДВІСКА
Спеціальне шасі Scrambler і налаштування підвіски з 43-мм поршневою вилкою USD і регульованим заднім моноамортизатором для надійної маневреності на будь-якій поверхні.
КОЛЕСА ТА ШИНИ
Спеціальні для Scrambler легкі литі 19-дюймові передні та 17-дюймові задні алюмінієві колеса з дизайном V-подібних спиць із шинами преміум-класу забезпечують впевненість на будь-якій дорозі за будь-яких умов.
ГАЛЬМА
Двопоршневий радіальний супорт із плетеними тросами забезпечує потужне прогресивне гальмування з перемикальною системою ABS Bosch для чудового відчуття та контролю як на дорозі, так і поза нею.
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ВОДІЯ
Стильні прилади з класичним спідометром і повнофункціональним рідкокристалічним дисплеєм із помітним індикатором передачі й основною інформацією для водія. Контроль тяги з можливістю перемикання підвищує безпеку та керованість на бездоріжжі.
БЕЗПЕКА
Scrambler 400 X стандартно оснащений блокуванням керма та протиугінним іммобілайзером. Чіп безпеки, вбудований в ключ запалювання, гарантує, що лише власник може запустити двигун.
Канонічний
Культовий стиль Scrambler і найкращі в своєму класі можливості для абсолютно нового покоління водіїв Triumph.
Канонічний
Культовий стиль Scrambler і найкращі в своєму класі можливості для абсолютно нового покоління водіїв Triumph.