SPEED TRIPLE 1200 RR
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 212 600 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий рядний рідинне охолодження, 12 клапанів, DOHC |
Об'єм Двигуна | 1160 см3 |
Діаметр циліндра | 90 мм |
Хід поршня | 60,8 мм |
Потужність | 180 к.с. (132,4 кВт) на 10,750 об/хв |
Крутячий момент | 125 Нм на 9000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з електронною ручкою газу |
Система Вихлопу | нержавіюча сталь, тип 3 в 1 |
Привід на колесо | Ланцюг з X-подібними кільцями |
Зчеплення | Багатодискове у масляній ванні |
КПП | 6-ступінчаста |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Алюмінієва рама із алюмінієвим заднім підрамником на болтових кріпленнях |
Задній маятник | Односторонній алюмінієвий маятник із ексцентриком натягу ланцюга |
Переднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17" х 3.5" |
Заднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17" х 6.0" |
Передня шина Pirelli Diablo Supercorsa V3 120/70 ZR17 | |
Задня шина | Pirelli Diablo Supercorsa V3 190/55 ZR17 |
Передня підвіска | Вилка Ohlins перевернутого типу з електронним регулюванням відбою та стиснення діаметр пір'я - 43 мм, хід - 120 мм. Система Öhlins S-EC 2.0 OBTi. |
Задня підвіска | Моноамортизатор Ohlins з електронним регулюванням відбою та стиснення, хід заднього колеса - 120 мм. Система Öhlins S-EC 2.0 OBTi. |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски діаметром 320 мм, 4-поршневі радіальні моноблочні супорти BREMBO Stylema, кутовий OC-ABS |
Задне гальмо | Один гальмівний диск діаметром 220 мм, 2-поршневий супорт Brembo, кутовий OC-ABS |
Панель приладів | Кольорова 5-дюймова TFT-панель приладів з вбудованим Bluetooth модулем. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 758 мм |
Висота без дзеркал | 1120 мм |
Висота сидіння | 830 мм |
Колісна база | 1439 мм |
Нахил вилки | 23,9 º |
Винос вилки | 104,7 мм |
Споряджена вага | 199 кг |
Об'єм бака | 15,5 літрів |
SPEED TRIPLE 1200 RR В цифрах
ОСОБЛИВОСТІ SPEED TRIPLE 1200 RR
МОТОР
У 2021 році Speed Triple 1200 RS підкорив світ своїм потужним і чуйним 1160-кубовим трициліндровим низькоінерційним двигуном потужністю 180 к.с. Тепер цей же легкий і компактний силовий агрегат у шасі Speed Triple 1200 RR дає насолодитися ще більш захоплюючими їздовими враженнями завдяки ретельно проробленій ергономіці та покращеним технічним характеристикам.
ЕРГОНОМІКА
Speed Triple 1200 RR розроблений із винятковою увагою до деталей. Все підпорядковане комфорту, безпеці та повному контролю над мотоциклом. У RR найбільш сконцентрована на управлінні ергономіка за всю історію моделі - зі зручним кермом на кліпонах, аеродинамічний витончений напівобтічник і пророблена до дрібниць спортивна посадка водія. Виразний притиснутий до землі силует каже сам за себе – мотоцикл створений для швидкості.
Керованість
Speed Triple 1200 RR оснащений новітньою електронно-регульованою напівактивною передньою та задньою підвіскою Öhlins Smart EC 2.0, так що модель може похвалитися найсучаснішою сучасною системою від Öhlins.
ГАЛЬМА BREMBO
Гальма теж першокласні. У спортивної системи гальмівної системи Brembo важіль переднього гальма з радіальним гальмівним циліндром Brembo MCS. Регулювання положення та зусилля дозволяють водієві адаптувати ергономіку для максимального комфорту та контролю. Переднє колесо прикрашають моноблочні супорти Brembo Stylema та легкі 320-міліметрові диски. Плюс в арсеналі тепер нові шини Pirelli Diablo Supercorsa SP V3, легке шасі алюмінієвого сплаву та ідеально оптимізований центр ваги. Все це в цілому зробило Speed Triple новим стандартом класу за точністю управління та маневреності.
ТЕХНОЛОГІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Сучасні електронні бортові системи стоять на варті безпеки водія та допомагають максимально ефективно реалізовувати найвищий потенціал мотоцикла.
КУТОВІ ABS І TRACTION CONTROL
Speed Triple 1200 RR в стоку оснащується найсучаснішою оптимізованою системою ABS, яка враховує кут нахилу мотоцикла в поворотах і системою курсової стійкості, що налаштовується, що враховує також кут нахилу. І це найсучасніші на даний момент системи мотоциклетної безпеки для їзди за будь-яких дорожніх умов. Їхня допомога ніколи не виглядає нав'язливою чи стримуючою – ідеальний баланс між продуктивністю, контролем та безпекою.
TRIUMPH SHIFT ASSIST
У стоку також двосторонній квікшифтер Triumph Shift Assist, який працює бездоганно на будь-яких обертах двигуна та тяги. Він коригує перемикання передач за умови збереження положення ручки газу, дозволяючи водієві повністю сконцентруватися на керуванні мотоциклом. У системі контролю підйому переднього колеса останнього покоління, яка пов'язана з системою курсової стійкості, використовуються вдосконалені алгоритми управління, що забезпечують впевнений та контрольований рух з тим ступенем відкриття дроселя, який необхідний водієві.
ПРИЛАДОВА ПАНЕЛЬ
На додаток до вдосконалених електронних систем, які підвищують продуктивність та безпеку, Speed Triple 1200 RR має низку продуманих елементів, покликаних зробити будь-яке пересування на мотоциклі зручним та комфортним.
На додаток до вдосконалених електронних систем, які підвищують продуктивність та безпеку, Speed Triple 1200 RR має низку продуманих елементів, покликаних зробити будь-яке пересування на мотоциклі зручним та комфортним.На додаток до вдосконалених електронних систем, які підвищують продуктивність та безпеку, Speed Triple 1200 RR має низку продуманих елементів, покликаних зробити будь-яке пересування на мотоциклі зручним та комфортним.
Так на 5-дюймовому TFT-дисплеї особлива увага приділена відображенню значень швидкості та обертів двигуна, а також індикації вибраної передачі. Причому стиль відображення цієї інформації можна легко налаштувати залежно від звичок або уподобань водія.
MY TRIUMPH
У стандартну комплектацію RR входить модуль Bluetooth та програмне забезпечення My Triumph. Воно сумісне із системами Android та IOS, і передає на екран вказівки навігації, розроблену у співпраці з Google, а також керує музикою, телефоном та унікальним функціоналом камери Go-Pro. Вибір налаштувань здійснюється за допомогою джойстика на кермі з інтуїтивно зрозумілою та зручною для користувача структурою меню на TFT-екрані. Так що вся необхідна інформація про маршрут поїздки завжди у вас під рукою та перед очима.
П'ЯТЬ РЕЖИМІВ
Будь-який із п'яти електронних режимів налаштувань мотоцикла (Rain, Road, Sport, Track та Rider Configurable) встановлюється практично одним рухом за допомогою джойстика на кермі. Ці режими були розроблені в ході інтенсивних заводських випробувань, щоб забезпечити ідеальний відгук дросельної заслінки, оптимальні налаштування систем ABS та курсової стійкості для максимального контролю мотоцикла за будь-яких погодних та дорожніх умов. Звичайно, ми цінуємо ваші звички та індивідуальні уподобання, тому режим Rider Configurable дозволяє точно налаштувати кожен параметр відповідно до ваших їздових особливостей.
СПОРТИВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
У новому RR безпомилково простежуються м'язові форми та спортивний фірмовий стиль Speed Triple останнього покоління RS. Але завдяки безлічі витончених деталей та сучасних систем Speed Triple 1200 RR піднімає ці якості на більш високий рівень. Швидкий притиснутий до землі силует Speed Triple підкреслено новим напівобтічником приголомшливої форми. Це справжній канонічний стиль легендарних мотоциклів Triumph.
КРАЩИЙ SPEED TRIPLE
У 2021 році 1200 RS здійснив справжній переворот у класі ультимативних нейкедів. Це була революція у потужності, у вазі, продуктивності, керованості, дизайні та технологічності. Тепер у 2022 році планку піднято ще вище.
Новий Speed Triple 1200 RR розроблений, щоб запропонувати ще більш високий рівень технічних характеристик, їздових можливостей та стилю. Це найкращий Speed Triple за всю історію моделі.
НОВИЙ РІВЕНЬ
Більш досконалий, з першокласним оснащенням - RR відрізняється витонченим новим напівобтічником, спортивним кермом на кліпонах та ще більш опрацьованою ергономікою. Завдяки новітнім технологіям, топовим елементам підвіски, а також гальмам і шинам преміум-класу Speed Triple 1200 RR однаково гарний як на звичайних дорогах, так і на гоночній трасі.