SPEED TRIPLE 1200 RS
Speed Triple 1200 RS – це переворот у вашій свідомості: революція у потужності, продуктивності, керованості та технологічності. Новий еталон класу, що поєднує в собі всі необхідні якості зарядженого сучасного стрітфайтера - для захоплюючої та хвилюючої їзди в сідлі спортивного нейкеду.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 010 500 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий рядний рідинного охолодження, 12 клапанів, DOHC |
Об'єм Двигуна | 1160 см3 |
Діаметр циліндра | 90 мм |
Хід поршня | 60,8 мм |
Потужність | 180 к.с. (132,4 кВт) на 10,750 об/хв |
Крутячий момент | 125 Нм на 9000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з електронною ручкою газу |
Система Вихлопу | нержавіюча сталь, тип 3 в 1 |
Привід на колесо | Ланцюг з X-подібними кільцями |
Зчеплення | Багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6-ти ступінчаста |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Алюмінієва рама з алюмінієвим заднім підрамником на болтових кріпленнях | |
Задній маятник | Односторонній алюмінієвий маятник із ексцентриком натягу ланцюга |
Переднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17" х 3.50" |
Заднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17 "x 6.00" |
Передня шина | Metzeler Racetec RR K3 120/70 ZR17 |
Задня шина | Metzeler Racetec RR K3 190/55 ZR17 |
Передня підвіска | Вилка Ohlins NIX30 перевернутого типу з регулюваннями відбою, стиснення та попереднього підтискання пружини, діаметр пір'я - 43 мм, хід - 120 мм |
Задня підвіска | Моноамортизатор Ohlins TTX36 з регулюваннями відбою, стиснення та попереднього підібгання пружини, хід заднього колеса - 120 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски діаметром 320 мм, 4-поршневі радіальні моноблочні супорти BREMBO Stylema, кутовий OC-ABS |
Заднє гальмо | Один гальмівний диск діаметром 220 мм, 2-поршневий супорт Brembo, кутовий OC-ABS |
Панель приладів | Кольорова 5-дюймова TFT-панель приладів з вбудованим Bluetooth модулем |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Довжина | 2090 мм |
Ширина керма | 792 мм |
Висота без дзеркал | 1089 мм |
Висота сидіння | 830 мм |
Колісна база | 1445 мм |
Нахил вилки | 23,9 º |
Винос вилки | 104,7 мм |
Об'єм бака | 15,5 літрів |
Споряджена вага | 198 кг |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 6.3л на 100 км |
SPEED TRIPLE 1200 RS В цифрах
Новий 3-циліндровий двигун розроблений з чистого листа
На 30 л.с. більше ніж у попередньому поколінні
Величина моменту, що крутить, теж значно зросла. На 8 Нм більше.
Найлегший Speed Triple з тих, що коли-небудь існували. На 10 кг легше.
ОСОБЛИВОСТІ SPEED TRIPLE 1200 RS
НОВИЙ ДВИГУН
3-циліндровий силовий агрегат, знаменитий британський трипл, об'ємом 1160 см3, розроблений з чистого листа на основі досвіду нашої програми гоночних двигунів для чемпіонату Moto2.
ПОТУЖНІСТЬ
Максимальне значення потужності двигуна 180 к.с., що на 30 к.с. перевищує показник минулого покоління. Величина крутного моменту в піку теж помітно зросла і становить 125 Нм. Новий 3-циліндровий двигун ще й більш чуйний, з розширеною зоною робочих оборотів. Ідеальний баланс та чудова енергоозброєність!
НОВА ПРИЛАДНА ПАНЕЛЬ
Панель приладів розроблена спеціально для цієї моделі. У неї 5-дюймовий TFT-екран, виконаний за сучасною технологією оптичного вклеювання для хорошої видимості за будь-яких умов та ідеальної контрастності. Приладову панель відрізняє покращений інтерфейс користувача для контролю основних параметрів і легкого налаштування режимів їзди. Також є леп-таймер для виїздів на трек.
ТОЧНА І ЛЕГКА КЕРУВАНІСТЬ
Абсолютно нове легке шасі та пророблена до дрібниць ергономіка з домінуючою та зручною посадкою водія наділяють новий Speed Triple неперевершеною керованістю – контроль мотоцикла точний та легкий у всіх ситуаціях.
НАЙЛЕГШИЙ ЗА ВСЮ ІСТОРІЮ
Це найлегший Speed Triple з колись існували, споряджена вага всього 198 кг і це на 10 кг менше, ніж у попереднього покоління. Нове полегшене шасі у поєднанні з легким силовим агрегатом наділяє мотоцикл чудовою динамікою та маневреністю. Він впевнений та передбачуваний у управлінні як… Street Triple RS.
КОМПОНЕНТИ ПРЕМІУМ-КЛАСУ
Speed Triple 1200 RS відрізняє оптимальний баланс продуктивності та керованості і все завдяки повністю регульованій підвісці від Ohlins (спереду телескопічна вилка перевернутого типу NIX30, а ззаду моноамортизатор TTX36 – з повним спектром регулювань), першокласним гальмівним супортам радіального типу .
КОНТРОЛЬ ЗА РУЛЕМ
Більш широке кермо та зовсім новий профіль сидіння забезпечують природне та вільне положення водія під час їзди, підніжки зміщені всередину для покращення дорожнього просвіту без шкоди для космосу для ніг.
ТЕХНОЛОГІЇ У ФОКУСІ
В арсеналі топового стрітфайтера Triumph вичерпний набір бортових електронних систем: система курсової стійкості, що враховує кут нахилу, система ABS, яка також враховує кут нахилу мотоцикла, система контролю підйому переднього колеса, двосторонній квікшифтер, 5 режимів електронних налаштувань, круїз-контроль .
Система My Triumph Connectivity System
Вперше за всю історію Speed Triple у стоку мотоцикл отримав модуль Bluetooth із програмним забезпеченням My Triumph. Система працює разом із вашим смартфоном та передає на екран приладової панелі вказівки навігації, а ви можете керувати музикою, телефоном та унікальним функціоналом камери Go-Pro.
НОВЕ ОСВІТЛЕННЯ
У мотоцикла повністю світлодіодна світлотехніка. Передні здвоєні фари виконані у фірмовому стилі з яскравим агресивним малюнком ДХО. Вони не тільки класно виглядають, але помітно ефективніші за традиційні. Блок витонченого заднього стоп-сигналу теж із виразним світловим малюнком. Світлодіодні тонкі поворотники з самовідключенням входять у стандартну комплектацію.
ТРІЙНИЙ ПРОРИВ
Настав час для нової генерації Speed Triple – це новий мотоцикл в усіх відношеннях і він розроблений для встановлення передового стандарту в класі. Його визначні якості та першокласні характеристики гармонійно поєднуються разом – для захоплюючої та хвилюючої їзди у сідлі спортивного нейкеду як на дорогах загального користування, так і на треку.
ЕВОЛЮЦІЯ ПОКОЛІНЬ
У 1994 році побачив світ перший Speed Triple, який не тільки став родоначальником класу спортивних нейкедів, а й задав орієнтири як в характеристиках, так і в стилі стрітфайтер. Але Triumph ніколи не задовольнявся досягнутим. Саме тому в 2005 році компанія представила перший повністю опрацьований дорожній спортивний нейкед Speed Triple 1050, в якому було все унікальне: починаючи від шасі до його ергономіки, характеристик двигуна та стайлінгу. Він став новим зразком у класі, але зараз настав час для наступної революції. Представляємо вам Speed Triple 1200 RS – ультимативний спортивний нейкед, який розроблений із чистого аркуша. Кращий з будь-коли створених Speed Triple.