THRUXTON RS
Топова версія заводського кафе-рейсера від Triumph, це ідеальний баланс у всьому: у стилі та характеристиках, керованості та відчуттях.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 034 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 2-циліндровий рядний водяне охолодження, SOHC, інтервал запалення - 270 градусів |
Об'єм Двигуна | 1200 см3 |
Діаметр циліндра | 97,6 мм |
Хід поршня | 80 мм |
Ступінь стиску | 12,066= 1 |
Потужність | 105 к.с. при 7,500 об/хв |
Крутний момент | |
112 Нм при 4,250 об/хв | |
Система упорскування | |
Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах | |
Система Вихлопу | Два нержавіючі глушники, розташування - по обидва боки |
Привід на колесо | Ланцюг з Х-подібними кільцями |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Спіцований диск, 32 спиці, 17 x 3.5 дюймів |
Заднє колесо | Спіцований диск, 32 спиці, 17 x 5 дюймів |
Передня шина | 120/70 R17 |
Задня шина | 160/60 R17 |
Передня підвіска | Вилка Showa перевернутого типу, повністю регульована, діаметр пір'я - 43 мм, хід - 120 мм |
Задня підвіска | Два амортизатори Ohlins повністю регульовані, хід заднього колеса - 120 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 310 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo M50, ABS |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 220 мм, 2-поршневий супорт Nissin, ABS |
Панель приладів | Приладова панель з аналоговим спідометром і аналоговим тахометром. На панелі приладів відображаються= індикатор включеної передачі, одометр, два лічильники пробігу, індикатор сервісного обслуговування, пробіг на баку, рівень палива в бензобаку, середня та миттєва витрата палива, годинник, статус підігріву рукояток керма, статус системи курсової стійкості та режимів роботи мотоцикла. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 745 мм |
Висота без дзеркал | 1,030 мм |
Висота сидіння | 810 мм |
Колісна база | 1415 мм |
Нахил вилки | 22,8 º |
Винос вилки | 82 мм |
Суха вага | 197 кг |
Об'єм бака | 14,5 літрів |
THRUXTON RS В цифрах
Двигун став чуйнішим на поворот ручки газу з миттєвою віддачею.
Thruxton RS демонструє найкращі тягові характеристики як у нижньому, так і в середньому робочому діапазоні обертів.
На 8 л.с. більше потужності порівняно з двигуном Thruxton R.
Thruxton RS можна використовувати як відправну точку для будівництва кастомізованого кафе-рейсера.
THRUXTON RS – ЕВОЛЮЦІЯ
У новому Thruxton RS безпомилково простежуються риси кафе-рейсерів того часу. Чудова обробка, увага до деталей і, звичайно ж, сучасна високотехнологічна начинка - інженерам вдалося дотриматися балансу автентичності та передових технічних рішень наших днів.
БІЛЬШЕ ПОТУЖНОСТІ
Силовий агрегат Thruxton RS демонструє на 8 л. більше потужності в порівнянні з мотором Thruxton R. Таке суттєве зростання характеристик стало можливим за рахунок серйозної модернізації двигуна. Він отримав нові поршні та розподільний вал, доопрацьовано впускні та випускні порти, а також використані легші компоненти.
ПРИВАЖАЛЬНА ЗОВНІШНІСТЬ
Thruxton RS важко сплутати з іншими мотоциклами, він відрізняється відомим силуетом класичного мотоцикла Triumph. Його стильні форми наголошують на історичному зв'язку з епохою гонок навколо легендарного кафе Ace Café – часом, коли і виникли перші кафе-рейсери. Так, новий Thruxton RS виконаний за всіма канонами цього стилю, однак ряд нових стилістичних змін свідчить про те, що Thruxton RS на даний момент є найяскравішим і найцікавішим мотоциклом сімейства великих заводських кафе-рейсерів.
ПОБУД СВІЙ УНІКАЛЬНИЙ THRUXTON RS
Thruxton RS можна використовувати як відправну точку для будівництва кастомізованого кафе-рейсера, який за стилістикою та оснащеністю повністю відповідатиме вашим вимогам і побажанням. Для цього компанія випускає багату колекцію аксесуарів. Спрямованість різна: комфорт, стилістика, безпека ...
КРАЩЕ МОМЕНТ І ВІДГУК
Поряд із збільшенням потужності Thruxton RS демонструє і найкращі тягові характеристики як у нижньому, так і в середньому робочому діапазоні обертів. Максимальне значення моменту, що крутить, в 112 Нм досягається на 4 850 об/хв, що на 700 об/хв раніше, ніж у Thruxton R.
Загалом інженерам вдалося зробити 1200-кубовий двигун більш чуйним на поворот ручки газу з миттєвою віддачею. Мотор розкручується до максимальних оборотів блискавично і в цьому чимала заслуга конструкторів, які досягли зниження на 20% інерції основних компонентів двигуна. Всі доробки дозволили трохи розширити робочий діапазон оборотів – червона зона на 500 об/хв ширша, ніж у Thruxton R.
ЩЕ БІЛЬШ ТОЧНА КЕРУВАЛЬНІСТЬ
У порівнянні з Thruxton R, нова модель Thruxton RS легша на 6 кілограмів. Значне зниження ваги та її централізація навколо силового агрегату суттєво відбилися на зміні ходових характеристик мотоцикла.
Thruxton RS відрізняється ще більш точною керованістю, передбачуваністю, контролем та зворотним зв'язком. У цей чималий внесок роблять і нові «липкі» спортивні шини Metzeler Racetec RR і найлегші колісні диски, а за потужну і точну динаміку уповільнення відповідають чудові гальмівні системи – 4-поршневі супорти Brembo M50 радіального типу, які розташувалися на двох передніх плаваючих дисках Brembo.