TIGER 1200 GT EXPLORER
Топова модель сімейства з вичерпним пакетом електронних помічників та сучасними технологіями, а також 30-літровим паливним баком. Це робить GT Explorer безпрецедентно практичним, комфортним та зручним – найкращим у категорії великих дорожніх едвенчерів.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 222 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий рядний рідинне охолодження, 12 клапанів, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 1160 см3 |
Діаметр циліндра | 90 мм |
Хід поршня | 60.7 мм |
Ступінь стиску | 13.2=1 |
Потужність | 150 к.с. (110.4 кВт) на 9,000 об/хв |
Момент, що крутить | 130 Нм на 7,000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Кардан |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу з алюмінієвим підрамником |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Алюмінієвий диск, 19 х 3,0 дюйми |
Заднє колесо | Алюмінієвий диск, 18 х 4,25 дюйми |
Передня шина | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Задня шина | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Передня підвіска | Напівактивна передня вилка Showa 49 мм з датчиком робочого ходу, автоматичним регулюванням відбою та стиснення, робочий хід 200 мм |
Задня підвіска | Задній напівактивний моноамортизатор Showa з датчиком робочого ходу |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Заднє гальмо | Один гальмівний диск діаметром 282 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Панель приладів | Кольорова 7-дюймова TFT-панель приладів з вбудованим Bluetooth модулем. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 849 мм/982 мм із захистом рук |
Висота без дзеркал | 1436 мм – 1497 мм |
Висота сидіння | 850-870 мм |
Колісна база | 1560 мм |
Нахил вилки | 24,1º |
Винос вилки | 120 мм |
Спорядження вага | 255 кг |
Об'єм бака | 30 літрів |
TIGER 1200 GT EXPLORER В цифрах
робочий об'єм двигуна
максимальна потужність
максимальний крутний момент
гарантія без обмеження щодо пробігу
СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ СЛІПИХ ЗОН
Це важлива новація в галузі безпеки, розроблена у партнерстві з Continental. GT Explorer оснащений абсолютно новою системою моніторингу сліпих зон, яка розташована у хвостовій частині мотоцикла. Вона попереджає про небезпеку, якщо водій здійснює перебудову в смугу руху, де знаходиться транспортний засіб, що рухається.
СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТИСКУ В ШИНАХ
Ця система в стандартній комплектації моделі і, вона покликана підвищити безпеку та зручність управління. У режимі реального часу ведеться контроль тиску повітря в колесах і значення можна відстежувати на панелі приладів.
СИСТЕМА ПРОТИВІДКАТУ
Це один із найважливіших електронних бортових помічників, який корисний та простий у використанні. Система противідкату активується важелем переднього гальма і запобігає скачування байка на підйомі під час торкання. При старті з місця система автоматично відпускає гальмо. Вимкніть її можна через меню панелі приладів.
ПІДІГРІВ СИДІНЬ
GT Explorer у стандартній комплектації оснащений роздільним підігрівом водійського та пасажирського сидінь. Таким чином досягається погодний комфорт у будь-якій поїздці. Є кілька рівнів нагріву та можливість незалежного один від одного використання.
ЗАХИСТ ДВИГУНА
Міцні дуги забезпечують відмінний захист двигуна. Їхній сучасний дизайн підкреслює брутальний стиль едвенчера, ідеально поєднуючись із легкою трубчастою рамою.
СИСТЕМА АДАПТАЦІЇ СВІТЛА
Світлодіодна фара відрізняється інноваційною системою адаптивного підсвічування зони повороту. Також у моделі світлодіодні ДХО та додаткові світлодіодні протитуманки, які підвищують видимість та безпеку.
П'ять електронних режимів налаштувань
У вашому розпорядженні режими Rain, Road, Sport, Off-Road і «Rider, що налаштовується». Для кожного є унікальні налаштування реакції дросельної заслінки та систем курсової стійкості з ABS, а також налаштування роботи підвіски. Необхідний режим вибирається відповідно до погодних та експлуатаційних умов або уподобань водія для досягнення оптимального комфорту та контролю.
Покращена ергономіка
Щоб зрозуміти, на що здатний цей Explorer, досить просто сісти за кермо і оцінити його ергономіку. Вузьке сидіння та спеціальна форма бака не тільки дозволяє легко діставати ногами до землі під час зупинок, але й полегшує керування під час руху. Кермо стало ближчим і плоскішим, забезпечуючи командирську посадку і комфорт протягом усього дня.
30-ЛІТРОВИЙ БІНЗОБАК
30-літровий паливний бак GT Explorer забезпечує на 50% більший запас ходу, ніж у GT і GT Pro, а отже, цей мотоцикл – ваш ідеальний вибір для подорожей. При цьому GT Explorer має такі ж чудові ходові характеристики, як і його одноплемінники.
НОВИЙ ДВИГУН
Спеціальні налаштування нового 3-циліндрового мотора визначають виразний характер і віддачу на низах як у 2-циліндрового мотора рядного і всі відомі переваги трипла на високих оборотах. У поєднанні з легким та міцним карданним приводом силовий агрегат дозволяє повністю реалізувати найвищий потенціал великого туристичного едвенчера.