TIGER 1200 GT PRO
Чудова керованість та неймовірний комфорт роблять GT Pro сучасним еталоном класу дорожніх великих едвенчерів.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 128 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий рядний рідинне охолодження, 12 клапанів, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 1160 см3 |
Діаметр циліндра | 90 мм |
Хід поршня | 60.7 мм |
Ступінь стиску | 13.2=1 |
Потужність | 150 к.с. (110.4 кВт) на 9,000 об/хв |
Момент, що крутить | 130 Нм на 7,000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Кардан |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП 6 | передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу з алюмінієвим підрамником |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Алюмінієвий диск, 19 х 3,0 дюйми |
Заднє колесо | Алюмінієвий диск, 18 х 4,25 дюйми |
Передня шина | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Задня шина | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Передня підвіска | Напівактивна передня вилка Showa 49 мм з датчиком робочого ходу, автоматичним регулюванням відбою та стиснення, робочий хід 200 мм |
Задня підвіска | Задній напівактивний моноамортизатор Showa з датчиком робочого ходу |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Задні гальма | Один гальмівний диск діаметром 282 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Панель приладів | Кольорова 7-дюймова TFT-панель приладів з вбудованим Bluetooth модулем. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 849 мм/982 мм із захистом рук |
Висота без дзеркал | 1436 мм – 1497 мм |
Висота сидіння | 850-870 мм |
Колісна база | 1560 мм |
Нахил вилки | 24,1º |
Винос вилки | 120 мм |
Спорядження вага | 245 кг |
Об'єм бака | 20 літрів |
TIGER 1200 GT PRO В цифрах
робочий об'єм двигуна
максимальна потужність
максимальний крутний момент
гарантія без обмеження щодо пробігу
TIGER 1200 GT PRO
ПРЕМІАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ
Супорти Brembo Stylema у парі з головним гальмівним циліндром Magura гарантують потужну та точну динаміку гальмування на будь-яких швидкостях та за будь-яких умов експлуатації. Гальмівна система не «втомлюється» навіть при серйозних навантаженнях і відрізняється відмінним зворотним зв'язком. ABS, що враховує кут нахилу мотоцикла, додає безпеки та впевненості.
КВІКШИФТЕР
Навіть активний пілотаж за кермом нового Tiger 1200 тепер не виглядає стомлюючим завдяки сучасному двосторонньому квікшифтеру та новій 6-ступінчастій коробці з оптимально підібраними передатними відносинами.
П'ЯТЬ РЕЖИМІВ НАЛАШТУВАНЬ
На додаток до основних режимів електронних налаштувань Rain, Road та Sport у GT Pro є режим Off-Road для ще більших можливостей та кращого контролю мотоцикла при виїздах на бездоріжжя. А також є режим «Rider, що настроюється», в якому ви можете підібрати параметри відповідно до ваших їздових уподобань.
Покращена ергономіка
"Водійський трикутник" був повністю перероблений - змінилися розташування підніжок і керма, ширина мотоцикла в центральній частині, форма бензобака та профіль сидіння. Його форма дозволяє водіям будь-якого зростання діставати ступнями ніг до землі при зупинках. Крім того, ергономіка була покращена для точного керування мотоциклом як сидячи за кермом, так і стоячи на підніжках.
РЕГУЛЮВАННЯ ВІТРОВОГО СКЛА І СИДІННЯ
Можливість налаштувань під себе – потрібна вимога для мотоциклів такого рівня. Тому є регулювання висоти сидіння від 850 до 870 мм. Виставити необхідну висоту вітрового скла можна безпосередньо під час пересування – буквально одним рухом.
СИСТЕМА АДАПТАЦІЇ СВІТЛА
Крім повністю світлодіодного оснащення з фірмовим новим малюнком ДХО, новий GT Pro відрізняється розумною адаптивною технологією підсвічування зони повороту, яка висвітлює сектор попереду і в самому повороті. Система постійно відстежує кут нахилу мотоцикла та послідовно включає ряд додаткових світлодіодів.
ПЕРШОКЛАСНА ОБРОБКА
Вишуканий, стильний та довговічний. GT Pro доступний у трьох сучасних колірних темах, кожна з безліччю відмінних дизайнерських деталей преміум-класу та високоякісним оздобленням.
КОМФОРТ І Зручність
У GT Pro безліч бортових електронних помічників, які роблять модель максимально комфортною та зручною в експлуатації. Це рукоятки керма з підігрівом, круїз-контроль, підсідельний відсік з USB-портом для заряджання, а також центральна підставка.
НОВИЙ ДВИГУН
Спеціальні налаштування та унікальний колінвал T-plane дають відмінне відчуття характеру та чуйності з самих низів, які підкріплені дійсно видатною потужністю та тягою трипла на всьому робочому діапазоні.
НОВИЙ ЗАДНІЙ МАЯТНИК
Відмінний контроль мотоцикла завдяки унікальній конструкції заднього маятника з триосьовим кріпленням, який інтегрований з карданним приводом та компактним кутовим редуктором. Такий маятник набагато легший, ніж консольний аналогічний вузол, а також відрізняється міцністю та довговічністю.