TIGER 1200 RALLY EXPLORER
Неймовірно високий рівень комфорту та їздових можливостей робить топового представника сімейства Rally найкращим у класі великих туристичних едвенчерів.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 269 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий рядний рідинне охолодження, 12 клапанів, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 1160 см3 |
Діаметр циліндра | 90 мм |
Хід поршня | 60.7 мм |
Ступінь стиску | 13.2=1 |
Потужність | 150 к.с. (110.4 кВт) на 9,000 об/хв |
Момент, що крутить | 130 Нм на 7,000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Кардан |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу з алюмінієвим підрамником |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Спицьований, безкамерний диск, 21 x 2.15 дюймів |
Заднє колесо | Спицьований, безкамерний диск, 18 х 4.25 дюймів |
Передня шина | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Задня шина | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Передня підвіска | Напівактивна передня вилка Showa 49 мм з датчиком робочого ходу, автоматичним регулюванням відбою та стиснення, робочий хід 220 мм |
Задня підвіска | Задній напівактивний моноамортизатор Showa з датчиком робочого ходу |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Задні гальма | Один гальмівний диск діаметром 282 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Панель приладів | Кольорова 7-дюймова TFT-панель приладів з вбудованим Bluetooth модулем. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 849 мм/982 мм із захистом рук |
Висота без дзеркал | 1487-1547 мм |
Висота сидіння | 875-895 мм |
Колісна база | 1560 мм |
Нахил вилки | 23,7 º |
Винос вилки | 112 мм |
Спорядження вага | 261 кг |
Об'єм бака | 30 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія |
TIGER 1200 RALLY EXPLORER В цифрах
робочий об'єм двигуна
максимальна потужність
максимальний крутний момент
гарантія без обмеження щодо пробігу
TIGER 1200 RALLY EXPLORER
СИСТЕМА КОНТРОЛЮ СЛІПИХ ЗОН
Rally Explorer має велике нововведення в галузі безпеки, розроблене у співпраці з Continental. Це радарна система моніторингу сліпих зон, вона звернена назад та інформує водія, коли будь-який транспортний засіб знаходиться у сліпій зоні, а також попереджає про небезпеку, якщо пілот вказує на перебудову в смугу руху, в якій у небезпечній близькості знаходиться інший транспортний засіб.
НОВИЙ ДВИГУН
У силового агрегату спеціальні налаштування та унікальний колінвал T-plane, нерівномірний порядок запалення дає відмінне відчуття характеру та чуйності з самих низів, які підкріплені дійсно визначною потужністю та тягою на всьому робочому діапазоні. Такі характеристики оптимальні для передбачуваної їзди на бездоріжжі та підтримання впевненого темпу на автобанах.
30-ЛІТРОВИЙ БІНЗОБАК
30-літровий паливний бак Rally Explorer забезпечує на 50% більший запас ходу в порівнянні з Rally Pro, а отже, цей мотоцикл – ваш ідеальний вибір для подорожей. При цьому Rally Explorer має такі ж чудові ходові характеристики, як і його одноплемінники.
УНІВЕРСАЛЬНЕ ШАСИ
Щоб мотоцикл впевнено почував себе при виїздах на бездоріжжя, він оснащений довгохідною 220 мм напівактивною підвіскою Showa та 21-дюймовим переднім колесом. Підвіска автоматично підлаштовується під навантаження та умови експлуатації для забезпечення безкомпромісного рівня контролю та керування.
ПІДІГРІВ СИДІНЬ
Сидіння водія та пасажира з підігрівом входять до стандартної комплектації Explorer. Інтенсивністю нагріву сидіння пілота можна керувати через меню панелі приладів, а у пасажира є власна кнопка вибору режиму підігріву. Тож регулювати температуру можна індивідуально.
СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТИСКУ В ШИНАХ
Ця система у стандартній комплектації моделі, вона покликана підвищити безпеку та зручність управління. В режимі реального часу ведеться контроль тиску повітря в колесах і значення можна відстежувати на панелі приладів.
СИСТЕМА ПРОТИВІДКАТУ
Це один із найважливіших електронних бортових помічників, який корисний та простий у використанні. Система противідкату активується важелем переднього гальма та запобігає скоченню байка на підйомі при торканні. При старті з місця система автоматично відпускає гальмо. Вимкніть її можна через меню панелі приладів.
СИСТЕМИ ABS І КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ
У стоку моделі системи ABS і курсової стійкості, які враховують кут нахилу мотоцикла. Вони працюють під контролем удосконаленого інерційного вимірювального блоку, що постійно відстежує рух мотоцикла. Це дозволяє досягти високої стабільності та стійкості під час руху в будь-яких дорожніх умовах.
ПРЕМІАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ
Першокласні супорти Brembo Stylema у парі з головним гальмівним циліндром Magura гарантують потужну та точну динаміку гальмування на будь-яких швидкостях та за будь-яких умов експлуатації. Гальмівна система не «втомлюється» навіть при серйозних навантаженнях і відрізняється відмінним зворотним зв'язком. ABS, що враховує кут нахилу мотоцикла, додає безпеки та впевненості.
КОМФОРТ І Зручність
Rally Explorer отримав повний сучасний пакет технологій, щоб ви отримували максимум задоволення від кожної подорожі. Ось основні: підігрів рукояток керма і сидінь, електронний круїз-контроль і відсік для підсідок для дрібниць з USB-портом для зарядки девайсів.