TIGER 1200 RALLY PRO
Ідеальний едвенчер, чудовий у всьому. Rally Pro - найуніверсальніший вседорожній великий туристичний едвенчер, який ви можете зараз купити. Він підніме ваші відчуття їзди на новий, принципово інший рівень.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 1 198 500 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий рядний рідинне охолодження, 12 клапанів, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 1160 см3 |
Діаметр циліндра | 90 мм |
Хід поршня | 60.7 мм |
Ступінь стиску | 13.2=1 |
Потужність | 150 к.с. (110.4 кВт) на 9,000 об/хв |
Момент, що крутить | 130 Нм на 7,000 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Кардан |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу з алюмінієвим підрамником |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Спицьований, безкамерний диск, 21 x 2.15 дюймів |
Заднє колесо | Спицьований, безкамерний диск, 18 х 4.25 дюймів |
Передня шина | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Задня шина | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Передня підвіска | Напівактивна передня вилка Showa 49 мм з датчиком робочого ходу, автоматичним регулюванням відбою та стиснення, робочий хід 220 мм |
Задня підвіска | Задній напівактивний моноамортизатор Showa з датчиком робочого ходу |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Задні гальма | Один гальмівний диск діаметром 282 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Панель приладів | Кольорова 7-дюймова TFT-панель приладів з вбудованим Bluetooth модулем. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 849 мм/982 мм із захистом рук |
Висота без дзеркал | 1487-1547 мм |
Висота сидіння | 875-895 мм |
Колісна база | 1560 мм |
Нахил вилки | 23,7 º |
Винос вилки | 112 мм |
Спорядження вага | 249 кг |
Об'єм бака | 20 літрів |
TIGER 1200 RALLY PRO В цифрах
робочий об'єм двигуна
максимальна потужність
максимальний крутний момент
гарантія без обмеження щодо пробігу
TIGER 1200 RALLY PRO
ДЛЯ ВСІХ НАПРЯМКІВ
Ви можете собі дозволити як впевнене пересування дорогами, так і виїзди на серйозну бездоріжжя. Саме тому ходову частину із солідним кліренсом прикрашають великі спицьовані колеса, а спереду встановлено 21-дюймове колесо.
НОВИЙ ЗАДНІЙ МАЯТНИК
Нова конструкція заднього маятника з триосьовим кріпленням забезпечує всі переваги карданного приводу, що не потребує особливого обслуговування. Вона відрізняється легкістю, міцністю та жорсткістю.
КВІКШИФТЕР
За кермом нового Tiger 1200 Rally Pro ви не відчуватимете стомлення навіть при активному стилі пересування завдяки сучасному двосторонньому квікшифтеру та новій 6-ступінчастій коробці передач з оптимально підібраними передатними відносинами.
ПОВНИЙ БЕЗКЛЮЧНИЙ ДОСТУП
У вашому розпорядженні система повного безключового доступу: як до запуску двигуна, так і блокування рульової колонки та замку кришки бензобака. Безключовий доступ можна вимкнути одним натисканням кнопки для додаткового спокою, якщо ви збираєтеся залишити мотоцикл на парковці.
Перероблена ергономіка
Комфортна командирська посадка, повний контроль та зручність. Кермо стало ближче і він більш плоский, змінилося положення підніжок, а профіль сидіння став помітно вже. Вужчий бак дає вам більше місця для перенесення ваги тіла вперед, коли ви стоїте на підніжках. У той же час форма бака і сидіння, а також розташування органів управління в сукупності роблять його максимально комфортним у звичайному положенні.
ПРЕМІАЛЬНА ОБРОБКА
Неймовірно висока якість обробки та увага до деталей. Вузли та елементи міцні та зносостійкі – вони розраховані на великий термін служби та найсуворіші умови експлуатації.
РЕЖИМ OFF-ROAD PRO
На додаток до п'яти електронних режимів налаштувань, які має GT Pro, новий Rally Pro отримав ще один просунутий режимом - Off-Road Pro. Він повністю відключає системи ABS та курсової стійкості, щоб ви могли повністю розкрити високий потенціал мотоцикла на бездоріжжі.
НОВА ПРИЛАДНА ПАНЕЛЬ
Це повнокольоровий 7-дюймовий TFT-дисплей, виконаний за сучасною технологією оптичного вклеювання, що мінімізує сонячні відблиски та забезпечує відмінну видимість у будь-яких умовах освітленості. У стоку вона оснащена модулем Bluetooth та програмним забезпеченням My Triumph, яка передає на екран вказівки навігації, а також керує музикою, телефоном та функціоналом камери Go-Pro.
НОВИЙ ДВИГУН
Завдяки Т-подібному колінвалу трициліндровий двигун демонструє виразний характер і відмінну віддачу на низах як у 2-циліндрового рядного двигуна і всі переваги зарядженого трипла на високих обертах. Це також повний контроль та зворотний зв'язок на ґрунті та яскравий характер на асфальті.
НАПІВАКТИВНА ПІДВІСКА SHOWA
У вашому розпорядженні міцна, витривала та довгохідна (220 мм) підвіска, яка не боїться виїздів на бездоріжжя. Напівактивна система регулює підвіску відповідно до попереднього навантаження мотоцикла, тому незалежно від того, чи їдете ви поодинці чи мотоцикл повністю завантажений, підвіска автоматично підлаштовуватиметься, щоб надати вам безкомпромісну керованість.