ROCKET 3
Мотобренд Triumph зміг здивувати весь світ своїм незвичним підходом до створення техніки. Поки провідні інженери старанно позбавлялися кожного зайвого грама в загальній масі і нарощували число циліндрів у двигуні, англійці залишалися вірними трициліндровій схемі і додавали масу своїм байкам. Результатом такої роботи став потужний, брутальний, ультимативний та м'язистий Rocket 3 ― мотоцикл із чоловічим характером.
Круїзер не схожий на жодну серійну модель японських брендів та їх китайських копій. При зовнішній масивності та неповороткості він залишається добре керованим, комфортним для швидкого водіння.
Родом із Великобританії є лише один мотобренд зі світовим ім'ям – Triumph. Однак саме в його арсеналі є найнезвичайніший і найбажаніший для тисяч мотолюбителів байк ― Rocket 3.
Представлений новий Rocket 3 має важливу приписку в назві - TFC (Triumph Factory Custom). Це означає, що дана модель вийде обмеженим тиражем – лише 750 екземплярів. Що буде далі, виробник замовчує.
1.2500 см³ Самый мощный двигатель в мире
Головна новинка – трициліндровий мотор об'ємом 2,5 л – на 200 кубиків більше, ніж у першого покоління мотоцикла Triumph Rocket 3 п'ятнадцятирічної давності. Зараз це найбільший двигун, який застосовується на серійних мотоциклах. Більше того, мотори такого об'єму є далеко не у кожного сучасного автомобіля! У серійних Рокетів завдяки стандартній випускній системі він видає на 5 л. менше. Хоча 167 л.с. (на 11% більше, ніж у мотора 2.3) і 221 Нм все ж таки вельми гідні показники. Двигун є несучим елементом - він убудований в алюмінієву раму. Незважаючи на більший робочий об'єм, він на 18 кг легший за колишній трициліндровий агрегат, а разом з рамою загальна економія досягла 40 кг.
2. Неймовірне прискорення і Обертаючий момент
Зниження обертових мас дозволило підняти відсічення до 7000 об/хв. Максимальний крутний момент – 221 Нм при 4000 об/хв – є найкращим у світі показником, який на 71% вищий, ніж у найближчого конкурента Rocket, і вищий, ніж у попереднього покоління. Насправді це означає прискорення від 0 до 100 км/год за 2,8 секунди.
3.Приголомшливе керування
Надзвичайно високий рівень оснащення сприяє неймовірній керованості та комфорту нових Rocket 3 R та GT. Це включає регульовані передню та задню підвіски Showa з високими технічними характеристиками, передові гальма Brembo з супортами Brembo Stylema® найвищого рівня, що забезпечують неймовірну ефективність гальмування та миттєвий відгук. Оптимізована за масою алюмінієва рама нової лінійки Rocket 3 є безварною конструкцією з литими та кованими компонентами преміум-класу, що робить раму легшою та сприяє значній економії ваги на 40 кг у порівнянні з попередньою моделлю Rocket. Крім того, оптимізована АБС на поворотах і антипробуксовочна система, що підтримується блоком інерційних вимірювань, розробленим спільно з Continental, забезпечують підвищений рівень стійкості при русі, щоб гарантувати оптимальне гальмівне зусилля, оптимізовану швидкість ковзання і контроль крутного моменту, що покращує та поворотні, прискорення та гальмування.
4. Домінуючий зовнішній вигляд
Дизайнерська подача зводиться до впізнаваності, оригінальності та зухвалості в акцентах. Можна розглянути рельєфні логотипи марки Triumph на бензобаку, алюмінієві панелі облицювання, підніжки водія, кришку бензобака в стилі Monza, оброблені ребра, окантовку радіатора охолодження. Фарбування мотоциклів гідне.
Привід заднього колеса зробили карданним, оскільки жоден інший тип приводу з такою кількістю моменту, що крутить, в процесі тривалої експлуатації не впорається. Поруч із карданом сховався третій глушник вихлопної системи від італійської компанії Arrow, яка давно співпрацює з Triumph.
Хвост, що ширяє над одностороннім маятником - рідкісне рішення в класі круїзерів, і воно дозволяє змістити увагу на більш масивну передню частину, де своїми полірованими плечима грає випускна система. Об'єм бензобака класичної для Triumph форми складає 19 л.
Є дуже цікава подробиця - деякі елементи, які відрізняються на обох моделях, взаємозамінні - керма, сидіння, вітрове скло, підніжки та інше. Triumph підготував понад 50 заводських аксесуарів, тож реально зібрати практично кастом під себе.
5. Технологія, що покращує комфорт їзди
Нові мотоцикли задали найвищий орієнтир з погляду технологій для мотоциклів цього класу. Rocket 3 отримали у стандартній комплектації такі електронні помічники:
TFT-панель приладів другого покоління – обидві моделі сімейства оснащені повністю кольоровою великою панеллю приладів з TFT-екраном. Вона ще зручніша і функціональніша, ніж минуле покоління даних систем. На екрані відображається ще більше інформації, ще більше можливостей кастомізації та налаштування під індивідуальні вимоги. Є регулювання по куту нахилу для кращого читання залежно від освітлення.
Антиблокувальна гальмівна система (ABS), яка враховує кут нахилу мотоцикла – у стандарті Rocket 3 R і GT. Висока ефективність цих систем забезпечується новим блоком керування (IMU). Передбачувана та точна динаміка уповільнення навіть при гальмуванні у поворотах.
Система курсової стійкості, яка враховує кут нахилу - система курсової стійкості (трекшн-контролю) запобігає пробуксовування заднього колеса і тимчасово знижує передачу моменту, що крутить, щоб уникнути втрату зчеплення колеса.
IMU – блок управління - висока ефективність бортових систем забезпечується новим блоком управління (IMU), розробленим Triumph спільно з компанією Continental. Під час руху блок безперервно відстежує ступінь нахилу мотоцикла, ступінь прискорення/уповільнення та положення байка у просторі.
4 режими електронних налаштувань - Road, Sport, Rain і режим Rider, що індивідуально налаштовується, є в стандартній комплектації обох моделей. Режими електронних налаштувань дозволяють максимально ефективно використовувати можливості мотоцикла в залежності від дорожніх та погодних умов, що визначаються реакцією на поворот ручки газу, роботою системи АБС, яка враховує кут нахилу мотоцикла, а також системою курсової стійкості (трекшн-контроль). Вибір режиму легко здійснюється через джойстик на кермі.
Світлодіодні фари – нові Rocket 3 комплектуються повністю світлодіодною світлотехнікою – як фари, так і стоп-сигнал, габаритні вогні та сигнали повороту. Окрасою мотоциклів є виразний малюнок ДХО в круглих здвоєних фарах. Їх світловий малюнок яскравий і незабутній, що робить мотоцикли помітнішими в потоці.
Помічник при рушанні в гору – базова система для обох моделей, яка запобігає відкату мотоцикла назад, коли він стоїть на крутому схилі та дорожньому підйомі. Особливо корисна ця функція при суттєвому завантаженні важкого мотоцикла. Система задіє заднє гальмо доти, доки не відчує, що водій починає рух, і активується за допомогою важеля переднього гальма.
Система круїз-контролю - сучасна і дуже зручна у використанні система круїз-контролю є стандартною комплектацією мотоциклів. Ви гідно оціните її ефективність на заміських шосе та під час подорожей.
Безключовий доступ – тепер можна обійтися без ключа. Нова система самостійно за допомогою «мітки» відкриває доступ до запуску двигуна та розблокує кермо.
Підігрів ручок керма – ручки з підігрівом є у стандартній комплектації модифікації Rocket 3 GT та доступні як додатковий аксесуар для версії Rocket 3 R. На лівому пульті є кнопка для включення двох режимів обігріву для кращого комфорту та контролю за несприятливих погодних умов.
Розетка USB - під сидінням розміщена розетка 5V USB для зарядки ваших девайсів у дорозі.
6. Додаткові аксесуари
Квікшифтер – спеціально для сучасної генерації мотоциклів компанія розробила систему Triumph Shift Assist, яка дозволяє перемикати передачі як вгору, так і вниз без використання важеля зчеплення та скидання «газу». Таким чином, процес керування мотоциклом стає легшим і зручнішим. Доступне як додаткове обладнання на обидві моделі Rocket 3.
Інтеграція із системою GoPro – обидві моделі сімейства Rocket 3 дозволяють здійснити за допомогою додаткового Bluetooth модуля інтеграцію з керуванням камерою GoPro. Водій може знімати відео в будь-який момент їзди, підключаючи GoPro до TFT-дисплею панелі приладів і керуючи ключовими функціями GoPro за допомогою джойстика на кермі.
Система навігації – Співпраця компанії Triumph з Google продовжується і ось уже на мотоциклах сімейства Rocket 3 можна опціонально включити навігацію від провідного пошукового гіганта. Вона активується через додатковий модуль Bluetooth та спеціальний безкоштовний додаток. Навігатор гарантує роботу в будь-якій точці світу з точним визначенням координат розташування та проходження маршруту руху.
Додаток My Triumph – для платформ iOS™ та Android™ є наш новий безкоштовний додаток «My Triumph», який ви зможете завантажити на свій смартфон і успішно використовувати його функціонал при подорожі для роботи бортової навігаційної системи. У ньому є все потрібне.
Інтеграція з телефоном – обидві моделі Rocket 3 за допомогою спеціального модуля Bluetooth можуть отримати повний зв'язок вашого смартфона з мотоциклом – на екрані панелі приладів ви отримаєте відображення всіх списків дзвінків та СМС з можливістю набору номера, відповіді або відхилення. Також ви зможете вибирати улюблену музику для відтворення.
Система контролю тиску в шинах (TPMS) – ще один корисний бортовий помічник, який дбатиме про вашу безпеку, також доступний як додатковий аксесуар для обох модифікацій Rocket 3.
7.My Triumph Connectivity System
Абсолютно нова система My Triumph Connectivity System дозволяє інтегрувати в мотоцикл функції GoPro, при цьому робота камери відображається на TFT-екрані приладу та легко контролюється за допомогою розподільчого пристрою.
8. Брутальні Шини
І нові Rocket 3 R, і GT мають відмінний зовнішній вигляд з приголомшливим сучасним дизайном. Шини Avon Cobra Chrome з високими технічними характеристиками були розроблені спеціально для нової лінійки Rocket 3, а значний розмір шин посилює характерну брутальність цих мотоциклів. Крім того, унікальний односторонній маятник сприяє чистому, лаконічному стилю нового Rocket 3, а також компактній та мінімалістичній задній частині мотоцикла. У той час як обидві моделі мають складні легкі 20-спицеві литі алюмінієві диски, колеса R мають красиве затемнене оздоблення, а модель Rocket 3 GT демонструє відкриту механічну обробку обода та спиць.