SPEEDMASTER
КЛАСИЧНИЙ БРИТАНСЬКИЙ КРУЇЗЕР
Гарний, технологічний, функціональний і зручний - ось лише кілька відмінних якостей нового Bonneville Speedmaster, які оцінять ті, хто розуміється на справжніх круїзерах. Цей мотоцикл є одним з найпривабливіших у класі.
Він поєднує в собі канонічну стилістику минулих Bonneville та кастомну ексклюзивну естетику із сучасними технологіями. Плюс чудові їздові якості та чудова обробка. Все це разом формує образ британського класичного круїзера, у якого виразний важливий стиль. У вашому розпорядженні комфортне сидіння, широке зручне кермо і винесене вперед підніжки, а також відмінна практичність і універсальність. Нове покоління відрізняється також покращеною продуктивністю та керованістю, ще більш точним контролем та підвищеною комфортабельністю.
1.КАНОНІЧНИЙ ДИЗАЙН TRIUMPH
Чудова привабливість нового Speedmaster обумовлена гармонійним поєднанням у його образі витончених рис круїзерів Triumph 60- років минулого століття, канонічної витонченості оригінального Bonneville, солідності сучасників, ну і звичайно, чудового оздоблення та передових конструкторських рішень.
Широкі та винесені вперед підніжки, низьке кермо, просторе зручне сидіння - людина будь-якого зросту та комплекції впевнено почуватимете себе за кермом нового Speedmaster. Ергономіка мотоцикла пророблена до дрібниць, посадка комфортна і трохи важлива як у великих круїзерів. Пасажирське сидіння та хромована ручка на задньому крилі легко демонтуються перетворюючи мотоцикл на стильний одномісний мотоцикл у стилі бобер. До речі, у Speedmaster чимало спільного з Bonneville Bobber. Це і елегантне оформлення задньої частини, де підвіска стилізована під «суху» типу хард-тейл, і масивна маточина колеса а-ля «барабанне гальмо». Ну і звичайно, витончені сталеві крила, укорочені вінтажні глушники, чорний корпус акумуляторної батареї зі стильним сталевим фіксуючим хомутом, витягнутий корпус круглої фари та 32-спицеві колісні диски.
2. ЧУДОВИЙ ДВИГУН
Оновлений Speedmaster оснащується 1200-кубовим паралельним «твином» Bonneville рідинного охолодження останнього покоління – це один з найкращих моторів у класі, який став ще більш чуйним та економічним. Пікова потужність 78 к.с. досягається вже при 6100 об/хв, а величина максимального моменту, що крутить, дорівнює 106 Нм при 4000 об/хв. У неї практично лінійна характеристика, а значить набирає швидкість Speedmaster легко і невимушено, причому на будь-якій передачі, але особливо вражає потяг на низьких та середніх обертах. Унікальний інтервал запалення 270° - одна із родзинок двигуна, у якого в 2021 році було полегшено багато внутрішніх компонентів. Це дозволило зменшити інерційні маси і зробити двигун більш чуйним та різким.
3.ВИРАЗУВАЛЬНИЙ ЗВУК
Bonneville Speedmaster відрізняється безпомилково відомим насиченим і соковитим звуком, який є невід'ємною частиною образу великого британського круїзера. Укорочені глушники виконані з нержавіючої сталі та покриті хромом. Їхня форма підкреслює вінтажну стилістику моделі і дозволяє сховати від сторонніх очей каталізатор. Не менш виразно виглядає корпус повітряного фільтра впускної системи.
4. ЩЕ БІЛЬШЕ КОМФОРТАБЕЛЬНИЙ
Серед відмінних якостей Speedmaster завжди виділялися інтуїтивна керованість, релаксуюча посадка та комфорт за кермом. Але модель нового покоління може запропонувати ще вищий рівень цих показників. Ергономісти встановили нове сидіння водія підвищеного рівня комфорту з поперековим підпором, а «подушка» для пасажира тепер з більш товстим на 11 мм наповнювачем. Так що ви менше втомлюватиметеся в дорозі і зможете покривати ще більші відстані.
5. ЩЕ БІЛЬШ ТОЧНИЙ
Інші зміни – нова потужніша передня телескопічна 47-мм вилка Showa картриджного типу, яка відрізняється енергоємністю і дозволяє мотоциклу впевнено слідувати вибраній траєкторії руху. Свій вагомий внесок у керованість і контроль вносять задня важільна підвіска з моноамортизатором RSU, передні двопоршневі плаваючі передні супорти Brembo з 310 мм гальмівними дисками і заднє однодискове гальмо з супортом Nissin.
6. ХОДОВІ ЯКОСТІ
Так що покращені ергономіка та шасі зробили ходові якості нового Bonneville Speedmaster ще цікавішими. За його кермом ви будете захоплені почуттям повного контролю, передбачуваністю та точністю управління як у щільному міському трафіку мегаполісу, так і на заміському шосе. Це один із небагатьох круїзерів на ринку, про який можна без перебільшення сказати – він управляється зразково.
7.ЕЛЕКТРОННІ ПОМОЧНИКИ
Витончений канонічний стиль Bonneville Speedmaster гармонійно поєднується з передовими конструкторськими рішеннями та повним пакетом електронних бортових систем. Мало який мотоцикл цього класу може похвалитися електронною ручкою газу, системою курсової стійкості (відключається), режимами електронних налаштувань (Road і Rain), зчепленням типу, що прослизає, іммобілайзером і бортовим комп'ютером. Природно у стоку є система круїз-контролю та антиблокувальна гальмівна система ABS. А з опціонального обладнання відзначимо підігрів ручок керма.
Цілком світлодіодна 5-дюймова фара оснащена фірмовими денними ходовими вогнями (ДХО) з характерним світловим малюнком. Крім того, у Speedmaster світлодіодні та інші елементи: задній ліхтар, поворотники та підсвічування номерного знака. Тож висока енергоефективність та довговічність гарантовані.
У приладовій панелі теж є невеликі зміни - у неї нова окантовка із шильдиком Bonneville, змінилося оформлення циферблату, а також меню багатофункціонального РК-дисплея. Ключові особливості: одометр, тахометр, індикатор положення передачі, пробіг на баку, рівень палива, середня та поточна витрата палива, годинник, два налаштування одометра, індикатор обслуговування, а також доступ до налаштувань круїз-контролю та системи курсової стійкості.
8. БУДОВАНИЙ З КОХАННЯМ
Speedmaster гідно оцінять ті, хто розуміється на справжніх круїзерах. Мотоцикл побудований за останнім словом техніки, з використанням передових конструкторських рішень. Вони і визначають чудову керованість, зручність та контроль. Але при цьому новий Speedmaster - це мотоцикл, який побудований з любов'ю. Зверніть увагу на ретельне опрацювання дрібних деталей, домінування форм великого двигуна, фамільні риси канонічних «Бонні» і, звичайно ж, стилізацію заднього маятника під жорсткий хардтейл.