STREET SCRAMBLER
ЧИМ STREET SCRAMBLER ТАК ДОБРЕ?
Street Scrambler розсуває кордони, руйнує стереотипи. За кермом цього мотоцикла Ви одразу усвідомлюєте, що закритих напрямків не існує. Нове шасі, великий дорожній просвіт та універсальні шини Metzeler Tourance дозволяють почуватися впевнено не лише на дорогах, а й за їх межами. Адже з більш потужним 900-кубовим двигуном, першокласними компонентами, сучасними технічними ноу-хау та преміальною обробкою - Street Scrambler нового покоління став лідером класу та одним із найцікавіших мотоциклів у сімействі Street.
Це чудовий мотоцикл із новими високими характеристиками. 900-кубовий силовий агрегат був доопрацьований, щоб наділити Street Scrambler першокласними динамічними якостями. Приріст потужності становив 18% і спортивні нотки у характері підкреслені яскравим звуком випускної системи скремблерівського типу. У русі та при розгоні ви оціните виразний тембр, притаманний британському твіну, а також роботу оновленої передньої підвіски з телескопічною вилкою картриджного типу та високу ефективність гальмівної системи з потужним 4-поршневим супортом Brembo на передньому колесі.
Street Scramb ще й найтехнологічніший мотоцикл у класі. Серед безлічі електронних помічників у нього є три режими керування двигуном (Road, Rain та Off-Road). Вперше в класі!
Якщо ви підшукуєте собі новий мотоцикл на всі випадки життя та прагнете підібрати варіант «не як у всіх», залишаючись у рамках бюджету, то новий Street Scrambler – ідеальний варіант. Це яскравий, зухвалий та максимально функціональний мотоцикл!
1.ФОРМА І ЗМІСТ
Street Scrambler спадкоємець славних традицій. Він веде свій родовід від перших мотоциклів-засновників цього стилю. При цьому в ньому легко простежуються чисті лінії силуету канонічних Bonneville. Краса і практичність стилю скремблер, технічна досконалість сучасної класики Triumph і доступна ціна зробили цю модель унікальною. ребра головок блоку циліндрів.
Це особливість модельного ряду Triumph і незвичайна модель у сімействі Street.
2. ОРИГІНАЛЬНИЙ ДИЗАЙН
Легкий силует, чисті лінії форм, мінімум облицювання та чудове сучасне оздоблення… Street Scrambler - один із найвитонченіших мотоциклів на ринку.
Оригінальне ергономічне водійське сидіння виконане з контрастним простроченням та логотипом, а знімне пасажирське сидіння дозволяє встановити практичний алюмінієвий багажник.
Пасажирські ручки та підніжки демонтуються, а водійські опори для ніг відрізняються особливою зручністю за рахунок зубастої насічки.
Бензобак з обох боків прикрашають наклейки, класична кругла фара в чорній окантовці витончено кріпиться на алюмінієвих кронштейнах, а картер двигуна надійно прихований захистом.
3.ЯКІСТЬ ОБРОБКИ
Ретельне опрацювання деталей, сучасне оздоблення та преміальна якість виконання.
Ніколи ще мотоцикл цього класу не виглядав так чудово! Зверніть увагу на дизайн нової панелі приладів, на графіку назви моделі на бічних облицюваннях, якість матеріалів сидіння. А також на алюмінієві накладки на корпусі дросельних заслінок та витончені форми бензобака. Все це – важливі штрихи у формуванні яскравого образу сучасного скремблера Triumph.
4. 900-КУБОВИЙ ДВИГУН ДОБРОТАН ДЛЯ КРАЩОЇ ВІДДАЧІ
Нове покоління Street Scrambler відрізняє суттєво перероблений двигун (нові полегшені колінвал, кришка головки циліндрів, кришка зчеплення та спеціальні налаштування системи живлення), що визначило його помітно зрослі характеристики.
Показник потужності піднявся на 10 л. с. (максимальне значення становить 65 к.с. при 7400 об/хв), що на 18% більше за аналогічний показник минулої моделі. Робочий діапазон обертів двигуна нового покоління розширено до 7,500 об/хв. Його відрізняє чудова тяга на всьому робочому діапазоні. Мотор дійсно дуже тяговитий з піковим значенням 80 Нм на 4,000 об/хв.
Дорослі характеристики двигуна в поєднанні з різними електронними помічниками роблять новий Street Scrambler одним з найцікавіших неокласиків на ринку.
5. ВИВЕРЕНА ЕРГОНОМІКА
Street Scrambler виконаний у стилі мотоциклів подвійного призначення, це позначилося не лише на зовнішніх даних, але й в особливостях ергономіки. Підніжки винесені трохи вперед, кермо широке, сидіння спеціальної форми, причому його висота від землі та відстань від нього до підніжок розраховані таким чином, щоб водій міг однаково легко керувати та контролювати мотоцикл як сидячи за кермом, так і підвівшись на підніжках. Великий вклади в стандартну керованість мотоцикла вносять сучасні довгохідні підвіски, пристойний дорожній просвіт і 19-дюймове переднє колесо.
6. ВПЕРШЕ У КЛАСІ ТРИ РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННИХ НАЛАШТУВАНЬ
Вперше для мотоциклів цього класу новий Street Scrambler отримав кілька режимів електронних налаштувань мотоцикла – Road, Rain та Off-Road. Одне натискання кнопки та електроніка автоматично виставляє певні налаштування карт двигуна та системи курсової стійкості (трекшн-контролю) відповідно до умов експлуатації та індивідуальних уподобань пілота. Режим Off-Road відключає ABS і систему курсової стійкості для ще більших можливостей мотоцикла на бездоріжжі. В арсеналі Street Scrambler є ще багато електронних помічників. Вони віртуозно приховані від очей, щоб образ справжнього заводського сремблера був по-справжньому автентичним.
7.КОЛІСА, ШИНИ, ГАЛЬМА, ПІДВІСКА
Ходову частину нового Street Scrambler, натхненого стилістикою ендуро, прикрашають стильні та міцні спицьовані колеса із зачорненими обідами та маточицями. Переднє колесо справжнього скремблерівського розміру – 19 дюймів, а заднє – 17 дюймів.
У мотоцикла чудова гальмівна динаміка, зворотний зв'язок і контроль зусилля з новим переднім гальмом, який отримав 4-поршневий супорт Brembo.
У нового Street Scrambler одне з найкращих шасі в класі з 41 мм передньої телескопічної картриджної вилкою, робочий хід якої становить значні 120 мм.
8. ЧОМУ САМЕ SCRAMBLER?
Новий Street Scrambler виглядає чудово, має яскравий характер, до того ж у нього відносно доступна вартість. Це мотоцикл на кожен день, на якому зручно пересуватися по щільному трафіку мегаполісу, мчати з вітерцем шосе або пиляти по ґрунтових напрямках за містом. Ось чому нове покоління Street Scrambler завоює серця багатьох мотоциклістів.
Адже саме такий стильний та універсальний апарат потрібен багатьом.