Управління краще ніж будь-коли
Чудова ергономіка, спеціальне родстерське шасі, першокласні елементи підвіски та високотехнологічні шини – складові інтуїтивної керованості, легкої маневреності та впевненості за кермом Speed Twin. Цими якостями модель задає новий стандарт у класі.
Двигун
Силовий агрегат серйозно перероблено. У нього новий низькоінерційний колінвал і полегшений генератор, а також нові поршні, що забезпечують більш високий рівень стиснення. Змінилися також профілі кулачків розподільних валів та геометрія каналів впуску/випуску. За рахунок цього вдалося досягти збільшення на 3 к.с. пікової потужності, збільшення тяги та потужності на середньому робочому діапазоні оборотів. В результаті досягнуто чудової чуйності та паливної економічності.
Оновлені режими їзди
Режими електронних налаштувань (Road, Rain і Sport) були покращені, тепер у кожного власна потужна карта та індивідуальне налаштування системи курсової стійкості. Одне натискання кнопки і мотоцикл миттєво підлаштується під умови експлуатації, що змінилися, або особисті переваги водія.
Більше преміум-стилю
Нові сучасні колірні теми та безліч ще більш преміальних елементів обробки роблять зовнішній вигляд мотоцикла вишуканим та привабливим. М'язисті форми та класичний силует… Саме так і має виглядати ультимативний заводський родстер.
Більше преміальних деталей
Вишукана увага до кожного нового компонента підкреслює оздоблення та деталізацію Speed Twin, що лідирує у своїй категорії.
SPEED TWIN В ЦИФРАХ
Новий Speed Twin оснащений 1200-кубовим силовим агрегатом – паралельною двійкою Bonneville останнього покоління.
Максимальне значення моменту, що крутить, досягається вже на 4250 об/хв.
Максимальна потужність двигуна при 7250 об/хв.
Міжсервісний інтервал
SPEED TWIN Плейлист
BONNEVILLE SPEED TWIN
Більш висока продуктивність, краща керованість, вдосконалені технології та ще стильніший дизайн преміум-класу. Неймовірний Speed Twin встановлює новий стандарт.