SCRAMBLER 1200 XC
SCRAMBLER 1200 XC - не просто черговий заводський каст і ще одна спроба згадати легендарну історію, і, тим більше, не просто добре оснащений сучасний мотоцикл. Це справді справжній великий серійний сремблер, назва якого говорить не лише про стилістичну складову, а й повністю характеризує його унікальні ходові якості.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 846 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 2-циліндровий рядний водяне охолодження, SOHC, інтервал запалювання - 270 градусів |
Об'єм Двигуна | 1200 см3 |
Діаметр циліндра | 97,6 мм |
Хід поршня | 80 мм |
Ступінь стиску | 11.1 |
Потужність | 90 к.с. (66,2 кВт) на 7,250 об/хв |
Крутячий момент | 110 Нм на 4,500 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | Два високо розташовані глушники з нержавіючої сталі |
Привід на колесо | Ланцюг з Х-подібними кільцями |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник, 547 мм |
Переднє колесо | Спіцований, безкамерний диск, 36 спиці, 21 x 2.15 дюймів |
Заднє колесо | Спіцований, безкамерний диск, 32 спиці, 17 x 4,25 дюймів |
Передня шина | 90/90 21 |
Задня шина | 150/50 R 17 |
Передня підвіска | Вилка Showa перевернутого типу, повністю регульована, діаметр пір'я - 45 мм, хід - 200 мм |
Задня підвіска | Два амортизатори Ohlins повністю регульовані, хід заднього колеса - 200 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo M50, ABS |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 2-поршневий супорт Brembo, ABS |
Приладова панель | Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм= цифровий спідометр, дорожній комп'ютер, цифровий тахометр, індикація включеної передачі, індикація рівня палива, індикатор сервісного обслуговування, годинник, температура повітря, відображення режимів налаштування мотоцикла. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 840 мм |
Висота без дзеркал | 1200 мм |
Висота сидіння | 840 мм |
Колісна база | 1530 мм |
Нахил вилки | 25,8 º |
Винос вилки | 121 мм |
Суха вага | 205 кг |
Об'єм бака | 16 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 4.6л на 100км |
SCRAMBLER 1200 XC В цифрах
Кращий у своїй категорії двоциліндровий двигун із рідинним охолодженням.
Чудовий момент, що крутить, на низьких оборотах і відмінна потужність в 90 лс
Необхідний стандарт для мотоциклів, які люблять їздити бездоріжжям.
Scrambler 1200 готов к персонализации под Ваши задачи!
ОСОБЛИВОСТІ SCRAMBLER 1200
КОЛЬОРОВА ПРИЛАДНА ПАНЕЛЬ
Удосконалений повнокольоровий TFT-дисплей відрізняється чудовою читанністю за будь-яких умов освітлення. Приладову панель можна легко налаштувати та підібрати необхідний обсяг відображуваної інформації відповідно до ваших уподобань. Є також регулювання кута нахилу.
ПІДСВІТКА ПУЛЬТІВ
У мотоцикла пульти керування та перемикачі з підсвічуванням, вони також відрізняються ергономічними формами і дозволяють інтуїтивно слідувати по меню та легко керувати режимами навіть у темний час доби.
«ВИСОКА» ВИПУСКНА СИСТЕМА
Брутальний образ справжнього скремблера підкреслює гарний вигин випускної системи з потужною "двостволкою" глушників, піднятих високо під сідло паралельно землі. Все у канонах стилю! Теплові екрани із спеціальною сіткою у вирізах та алюмінієвий щиток несуть не лише стилістичне навантаження, а й виконують важливу функцію.
АМОРТИЗАТОРИ ÖHLINS
Чудові ходові якості мотоциклів визначають першокласні елементи їхньої підвіски. Ззаду встановлені топові амортизатори Öhlins рюкзачного типу з повним набором регулювань: стиснення, відбою та переднатягом. Великий робочий хід амортизаторів дозволяє пілотові мотоцикла впевнено почуватися бездоріжжям.
АЛЮМІНІЄВИЙ МАЯТНИК
Довгий та потужний двоплечний анодований задній маятник алюмінієвого сплаву є справжньою окрасою Scrambler 1200 і всім своїм виглядом наголошує на унікальних ходових якостях мотоцикла. Його довжина залежить від модифікації: у версії XC – 547 мм та 579 мм – у XE.
ДОВГОХІДНА ВИЛКА
Передню підвіску Scrambler 1200 відрізняють першокласні комплектуючі - це телескопічна картриджна вилка перевернутого типу Showa з повним спектром регулювань пір'я (стиснення, відбій і переднатяг) і великим робочим ходом (200 мм - у версії XC і 250 мм - у XE).
НАВІГАЦІЯ І GOPRO
Ви зможете відобразити будь-який момент своєї поїздки завдяки бортовій системі з підтримкою функціоналу GoPro, а навігаційна система від Google відрізняється наочністю та зручним інтерфейсом, також є можливість керування музикою у смартфоні та самим смартфоном при підключенні через Bluetooth. Ці функції активуються після підключення через Bluetooth відповідного додаткового обладнання.
ГАЛЬМА BREMBO
Обидві моделі сімейства отримали чудові гальмівні системи, що забезпечують ефективну динаміку уповільнення, зворотний зв'язок та контроль зусилля. Спереду встановлені диски, що плавають 320-мм з моноблочними супортами Brembo M50, ззаду - 255-мм диск з двопоршневим супортом Brembo. Подібний рівень оснащення є унікальним для мотоциклів цього класу.
Світлодіодна фара
Scrambler 1200 отримав потужну та повністю світлодіодну світлотехніку. Попереду це 5-дюймова кругла фара класичної форми з режимами ближнє/дальнє світло, а також з денним ходовим вогнем (ДХО), ззаду стоп-сигнал з виразним малюнком габаритів світіння.
БЕЗКАМІРНІ ДИСКИ
Легкість, міцність та дизайн – ось які цілі ставилися при проектуванні колісних дисків нових Scrambler 1200. Завдання було успішно реалізовано. Зверніть увагу на форму алюмінієвого обода та інноваційний спосіб кріплення до нього спиць, завдяки чому диски безкамерні. Розмір (21 дюйм) переднього колеса – необхідний стандарт для мотоциклів, які люблять їздити бездоріжжям.
Дороблена рама
Конструкцію рами було доопрацьовано з урахуванням жорстких експлуатаційних реалій та ергономіки скремблера. Змінилася геометрія, з'явилися додаткові опори знизу силового агрегату з легкого алюмінію, встановлено нову рульову колонку. Лапка КПП та лапка заднього гальма мають можливість регулювання.
СУЧАСНИЙ ДВИГУН
В якості силового агрегату використано 1200-кубовий паралельний твін Bonneville останнього покоління зі спеціальними налаштуваннями.
Це абсолютно новий мотоцикл з унікальною конструкцією рами та заднього маятника, висококласними компонентами підвісок, потужними гальмами, сучасною світлотехнікою та вичерпним набором електронних бортових систем, які працюють на комфорт, контроль та безпеку.
ПРИТЯЖЕННЯ ФОРМ
Мотоцикл відрізняє також і вивірена до дрібниць ергономіка з широким скремблерівським керованим кермом, рівним сидінням та зручними зачепистими підніжками - все це дозволяє пілоту впевнено керувати як сидячи, так і стоячи на підніжках.
Якщо подорожі та підкорення бездоріжжя вас остаточно захоплять своєю романтикою та драйвом, то спеціально підготувати Scrambler 1200 XC для позашляхових умов експлуатації вам допоможуть фірмові аксесуари Triumph - їх пропонується понад 80 найменувань.