STREET TWIN
Чудова інтуїтивна керованість, ємний двигун, всі необхідні сучасні електронні бортові системи, автентичний стайлінг і відносно невисока ціна – ось чому Street Twin 2021 модельного року найкращий вибір у сегменті неокласиків.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 578 100 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 2-циліндровий рядний водяне охолодження, SOHC, інтервал запалювання - 270 градусів |
Об'єм Двигуна | 900 см3 |
Діаметр циліндра | 84,6 мм |
Хід поршня | 80 мм |
Ступінь стиску | 11.0= 1 |
Потужність | 65 к.с. при 7,500 об/хв |
Крутячий момент | 80 Нм при 3,800 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 2-1-2 з нержавіючої сталі з каталізатором |
Привід на колесо | Ланцюг |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні, тросиковий привід |
КПП | 5 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама |
Задній маятник | Двосторонній сталевий маятник |
Переднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 18 x 2.75 |
Заднє колесо | Литий алюмінієвий диск, 17 x 4.25 |
Передня шина | 100/90 R 18 |
Задня шина | 150/70 R 17 |
Передня підвіска | Вилка картриджного типу, діаметр пір'я - 41 мм, хід - 120 мм |
Задня підвіска | Два амортизатори з регулюванням попереднього підтискання, хід заднього колеса - 120 мм |
Переднє гальмо | Один плаваючий гальмівний диск діаметром 310 мм, 4-поршневий супорт Brembo, ABS |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 2-поршневий супорт Nissin, ABS |
Приладова панель | Приладова панель з великим аналоговим спідометром та безліччю цифрових індикаторів= індикатор включеної передачі, одометр, два лічильники пробігу, індикатор сервісного обслуговування, пробіг на баку, рівень палива в бензобаку, середня та миттєва витрата палива, годинник, доступ до функції відключення системи курсової стійкості та інше. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 780 мм |
Висота без дзеркал | 1,110 мм |
Висота сидіння | 765 мм |
Колісна база | 1,450 мм |
Нахил вилки | 25,1 º |
Винос вилки | 102,4 мм |
Споряджена вага | 216 кг |
Об'єм бака | 12 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 4,1 л/100 км |
STREET TWIN В цифрах
Мотоцикл Street Twin відрізняє новий суттєво перероблений двигун.
Високий момент з самих низів та у всьому робочому діапазоні обертів двигуна.
Високомоментна 900-кубова паралельна "двійка" визначає яскравий характер неокласика Street Twin.
Street Twin – це відправна точка у справі вашого кастомайзингу.
ОСОБЛИВОСТІ STREET TWIN
ОБНОВЛЕНИЙ ДВИГУН
Street Twin оснащений оновленим 900-кубовим двигуном HT Bonneville, який демонструє приголомшливі характеристики: 80 Нм максимального моменту, що крутить, і 65 к.с. потужності. У нього знижений рівень шкідливих викидів у повній відповідності до стандарту Euro5, але мотор все також відрізняється унікальним звуком, властивим тільки британським «двійкам».
КАНОНІЧНИЙ ДИЗАЙН
Дух легендарного Bonneville 1959 року живе у суворому сучасному образі Street Twin. Легендарні «британці» досі формує наші чіткі уявлення про вигляд справжнього класичного мотоцикла. Це характерні виїмки для колін на бензобаку, «повітряне» ребра головки циліндрів і, звичайно ж, витягнуті і трохи підняті вгору «сигари» глушників.
ПРЕМІАЛЬНА ОБРОБКА
Краса в деталях: нові литі диски з фрезеруванням під спиці, зручніше сидіння, оновлений дизайн бічних панелей облицювання та оформлення бензобака, нові накладки на корпус дросельної заслінки і матові алюмінієві кронштейни фари.
ЩЕ БІЛЬШЕ КОМФОРТУ
Street Twin завжди відрізнявся чудовою ергономікою та зручною посадкою водія завдяки низькій висоті сидіння в 765 мм та вивіреній геометрії мотоцикла в районі бензобака та підніжок. Модель 2021 року стала ще комфортнішою – у неї нове сидіння з більш товстим пінонаповнювачем
ВПЕВНЕНЕ УПРАВЛІННЯ
Першокласні компоненти гальмівної системи, відмінно налаштовані вузли підвіски, спеціальні шини, зчеплення типу, що прослизає, електронні бортові помічники і вивірена до дрібниць ергономіка ... Високий споживчий рейтинг Street Twin говорить про те, що ці видатні характеристики задекларовані не тільки на папері.
ПЕРШОКЛАСНІ ГАЛЬМА
Під стать чудовим динамічним якостям Street Twin потужна гальмівна система з ABS. Переднє колесо прикрашає великий 310-мм диск із 4-поршневим супортом Brembo. Всі, хто вже випробував новий Street Twin у справі, кажуть, що мотоцикл відрізняється чудовою гальмівною динамікою, точним зворотним зв'язком та інформативністю.
ЕНЕРГОЄМСЬКА ПІДВІСКА
У нового Street Twin одне з найкращих шасі в класі з 41 мм телескопічною картриджною вилкою та задніми моноамортизаторами RSU – робочі ходи 120 мм. Те, що треба для комфортної їзди дорогами будь-якої якості.
Бортові помічники
Є все необхідне: два режими (Road і Rain) електронних налаштувань мотоцикла, які регулюють параметри відгуку дросельної заслінки та налаштування системи курсової стійкості, ABS і система курсової стійкості, що відключається, розетка-USB під сідлом для підзарядки девайсів, задній світлодіодний ліхтар та іммобілайзер, інтегрований до штатного ключа запалювання.
ПРЕМІАЛЬНА ОБРОБКА
Краса в деталях: нові литі диски з фрезеруванням під спиці, зручніше сидіння, оновлений дизайн бічних панелей облицювання та оформлення бензобака, нові накладки на корпус дросельної заслінки і матові алюмінієві кронштейни фари.
КАНОНІЧНИЙ
Дух легендарного Bonneville 1959 року живе у суворому сучасному образі Street Twin. Легендарні «британці» досі формує наші чіткі уявлення про вигляд справжнього класичного мотоцикла. Це характерні виїмки для колін на бензобаку, «повітряне» ребра головки циліндрів і, звичайно ж, витягнуті і трохи підняті вгору «сигари» глушників.