STREET SCRAMBLER
Він побудований за всіма суворими канонами стилю скремблер. Двигун мотоцикла відрізняється чудовими характеристиками, в арсеналі є всі необхідні сучасні електронні системи. А його ходовим якостям та керованості позаздрять багато однокласників – новий Street Scrambler поєднав у собі найкращі якості мотоциклів цього класу і він ідеально підготовлений для експлуатації як в умовах сучасного мегаполісу, так і за його межами – на будь-яких дорогах та ґрунтових напрямках.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 719 100 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 2-циліндровий рядний водяне охолодження, SOHC, інтервал запалювання - 270 градусів |
Об'єм Двигуна | 900 см3 |
Діаметр циліндра | 84,6 мм |
Хід поршня | 80 мм |
Ступінь стиску | 11.0= 1 |
Потужність | 65 к.с. при 7,250 об/хв |
Крутячий момент | 80 Нм при 3,250 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | Два високо розташовані глушники 2 в 2 з нержавіючої сталі |
Привід на колесо | Ланцюг |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні, тросиковий привід |
КПП | 5 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама |
Задній маятник | Двосторонній сталевий маятник |
Переднє колесо | Спіцований диск, 32 спиці, 19 x 2.5 дюймів |
Заднє колесо | Спіцований диск, 32 спиці, 17 x 4.25 дюймів |
Передня шина | 100/90 R 19 Metzeler Tourance |
Задня шина | 150/70 R 17 Metzeler Tourance |
Передня підвіска | Вилка, картриджного типу, діаметр пір'я - 41 мм, хід - 120 мм |
Задня підвіска | Два амортизатори з регулюванням попереднього підтискання, хід заднього колеса - 120 мм |
Переднє гальмо | Один плаваючий гальмівний диск діаметром 310 мм, 4-поршневий супорт Brembo, ABS |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 2-поршневий супорт Nissin, ABS |
Панель приладів | Приладова панель з аналоговим спідометром і аналоговим тахометром. На панелі приладів відображаються= індикатор включеної передачі, одометр, два лічильники пробігу, індикатор сервісного обслуговування, пробіг на баку, рівень палива в бензобаку, середня та миттєва витрата палива, годинник, статус підігріву рукояток керма, статус системи курсової стійкості та режимів роботи мотоцикла. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 835 мм |
Висота без дзеркал | 1,180 мм |
Висота сидіння | 790 мм |
Колісна база | 1,445 мм |
Нахил вилки | 25,6 º |
Винос вилки | 109 мм |
Вага | 223 кг |
Об'єм бака | 12 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 4.3л на 100км |
STREET SCRAMBLER В цифрах
Силова установка з рідинним охолодженням зберегла всі потужні показники, чуйність і характер двоциліндрового 900-кубового двигуна Bonneville HT.
Високий момент з самих низів та у всьому робочому діапазоні обертів двигуна.
Прекрасні характеристики двигуна з піковою потужністю 65 л.с.
Величезний вибір аксесуарів (понад 120 позицій) розширює ваші можливості для подальшої кастомізації.
STREET SCRAMBLER ОСОБЛИВОСТІ
ГАЛЬМА BREMBO
Забезпечують високу ефективність гальмування та відмінний зворотний зв'язок із потужним 4-поршневим супортом Brembo на передньому колесі.
РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННИХ НАЛАШТУВАНЬ
Вперше для мотоциклів цього класу новий Street Scrambler отримав кілька режимів електронних налаштувань мотоцикла – Road, Rain та Off-Road. Одне натискання кнопки та електроніка автоматично виставляє певні налаштування карт двигуна та системи курсової стійкості (трекшн-контролю) відповідно до умов експлуатації та індивідуальних уподобань пілота. Режим Off-Road відключає ABS та систему курсової стійкості для ще більших можливостей мотоцикла на бездоріжжі.
КАРТРИДЖНА ВИЛКА
Сучасна картриджна вилка діаметром 41 мм має робочий хід 120 мм і забезпечує комфортну та впевнену керованість.
СИСТЕМА КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ ТА ABS
Антиблокувальна гальмівна система (ABS) останнього покоління наділяє мотоцикл неперевершеним рівнем контролю та зворотним зв'язком при уповільненні. Це сучасний стандарт безпеки. У Street Scrambler система ABS може бути вимкнена з меню приладової панелі.
Сучасна система курсової стійкості (трекшен-контроль) нового Street Scrambler оптимізує тягове зусилля двигуна на задньому колесі в залежності від умов експлуатації, що позитивно впливає на керованість та контроль над мотоциклом. Система має можливість вимкнення.
ПРОСКАЛЬЗУЮЧЕ ЗЧЕПЛЕННЯ
Street Scrambler комплектується зчепленням відцентрового типу, що прослизає, яке значно полегшує процес перемикання передач при прискоренні і уповільненні мотоцикла. Ви витрачаєте менше часу і зусиль, а значить перебуватимете за кермом довше і отримуватимете більше задоволення від водіння.
ВИВЕРЕНА ЕРГОНОМІКА
Street Scrambler виконаний у стилі мотоциклів подвійного призначення, це позначилося не лише на зовнішніх даних, але й в особливостях ергономіки. Підніжки винесені трохи вперед, кермо широке, сидіння спеціальної форми, причому його висота від землі та відстань від нього до підніжок розраховані таким чином, щоб водій міг однаково легко керувати та контролювати мотоцикл як сидячи за кермом, так і підвівшись на підніжках. Великий внесок в еталонну керованість мотоцикла роблять сучасні довгохідні підвіски, пристойний дорожній просвіт і 19-дюймове переднє колесо.
ВИСОКА ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Street Scrambler оснащений новою випускною системою, яка встановлена, як у справжніх скремблерів – високо праворуч. Плавні форми сталевих патрубків немов повторюють вигини тіла, а ізолюючі тепло накладки виконані в єдиному стилі. Вихлопна система не тільки класно виглядає, а й чудово звучить - в русі і при розгоні ви оціните виразний звук, властивий британському твіну!
ІММОБІЛАЙЗЕР
Штатна система безпеки, що працює за принципом розпізнавання сигналу від передавача у ключі запалювання, не допустить несанкціонованого запуску двигуна.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗУ
Street Scrambler оснащений електронною ручкою газу (ride-by-wire), яка забезпечує чітку віддачу, швидкість реакції, безпеку та дарує незабутні їздові відчуття.
Світлодіодний задній ліхтар
Компактний і красивий корпус стоп-сигналу приховує сучасний світловий елемент на діодах. Він більш ефективний у плані енергоспоживання та довговічний у порівнянні з традиційними лампами розжарювання та яскравіший, що важливо для безпеки.
USB-РАЗ'ЄМ
Street Scrambler оснащений роз'ємом для підключення USB-кабелю, який знаходиться під сидінням, тепер водій, перебуваючи в дорозі, зможе заряджати різні прилади.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Силова установка з рідинним охолодженням зберегла всі потужні показники, чуйність і характер двоциліндрового 900-кубового двигуна Bonneville HT. Але він тепер чистіший, перевершує вимоги Euro 5 з меншим рівнем викидами шкідливих речовин та демонструє високу паливну економічність.
Для захоплюючого розгону у мотора є чудова тяга з самих низів і на всьому робочому діапазоні з піковим значенням потужності 65 л.с і максимальним моментом, що крутить, 80 Нм. Ви можете скористатися цими характеристиками для прискорення будь-якої миті, на будь-яких обертах, коли це необхідно.
При цьому «висока» скремблерівська випускна система порадує вас характерним низьким гарчанням, настільки властивим британським «двійкам» Bonneville, цей звук ідеально підкреслює характер заводського скремблера.
МОЖЛИВОСТІ
Першокласний 4-поршневий гальмівний передній супорт Brembo забезпечує відмінну динаміку гальмування з гарним зворотним зв'язком та точним дозуванням зусилля. Довгохідні елементи підвіски оптимально налаштовані для комфортної їзди в будь-яких напрямках. Передня телескопічна вилка картрижного типу не тільки відрізняється чудовими характеристиками, але й класно виглядає завдяки широко розставленим пір'ям і вінтажним пилям гофрованим. Регульовані за попереднім підтиском задні амортизатори теж виглядають стильно з великими сірі пружинами і чорними опорними кожухами. Електронна ручка «газу» забезпечує миттєвий відгук та точне керування дросельною заслінкою, а також дозволяє ефективно реалізовувати режими електронних налаштувань мотоцикла.
Ось чому нове покоління Street Scrambler відрізняється інтуїтивною керованістю, передбачуваністю, комфортом та безпекою в будь-яких дорожніх ситуаціях, зокрема й на бездоріжжі.