TIGER 900 GT
Tiger 900 GT - універсальні мотоцикли, які орієнтовані на експлуатацію дорогами загального користування, чудово впораються з міським трафіком і розкриють свої найкращі якості під час тривалих подорожей.
Вони здатні здивувати своєю енергоозброєністю та універсальністю навіть досвідчених мотоциклістів. Неабияка заслуга в цьому нового силового агрегату в 900 см3, переробленого шасі, першокласних електронних систем та покращеної ергономіки. Нові Tiger 900 GT легші за своїх попередників, потужніші і точніші в плані керованості.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 752 000 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий, рядний, водяне охолодження, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 888 см3 |
Діаметр циліндра | 78 мм |
Хід поршня | 61.9 мм |
Ступінь стиску | 11.27=1 |
Потужність | 95.2 к.с. (70 кВт) на 8,750 об/хв |
Крутячий момент | 87 Нм на 7,250 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Ланцюг з Х-подібними кільцями |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Алюмінієвий диск, 19 х 2,5 дюйми |
Заднє колесо | Алюмінієвий диск, 17 х 4,25 дюйми |
Передня шина | 100/90 – 19 |
Задня шина | 150/70 R 17 |
Передня підвіска | Вилка Marzocchi перевернутого типу, регулювання услія відбою та стиснення, робочий хід 180 мм |
Задня підвіска | Задній моноамортизатор Marzocchi, регулювання попереднього підібгання пружини, зусилля відбою, хід заднього колеса 170 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Приладова панель | Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм розміром 7 дюймів, на який виводиться вся доступна інформація, в тому числі= цифровий спідометр, дорожній комп'ютер, цифровий тахометр, індикація включеної передачі, індикація рівня палива, індикатор сервісного обслуговування, годинник, температура повітря , 4 режими налаштування мотоцикла (Rain/Road/Sport/Off-Road) та інше. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 930 мм |
Висота без дзеркал | 1410-1460 мм |
Висота сидіння | 810-830 мм |
Колісна база | 1556 мм |
Нахил вилки | 24,6 º |
Винос вилки | 133,3 мм |
Суха вага | 194 кг |
Об'єм бака | 20 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 5.2л на 100км |
TIGER 900 GT В цифрах
Пікове значення 87 Нм на 7,250 об/хв
на середніх оборотах двигуна
Унікальний характер мотора та соковитий звук
Щоб довго насолоджуватися поїздкою
ОСОБЛИВОСТІ TIGER 900 GT
НОВА 7-ДЮЙМОВА TFT-ПАНЕЛЬ
Нова панель приладів відрізняє інформативність і зручність. TFT-екран приклеєний безпосередньо до скла панелі для отримання ідеального та чіткого зображення (без зайвих шарів). На вибір різні стилі оформлення та візуалізації, а також варіанти з високою та низькою контрастністю.
НОВА СВІТЛОТЕХНІКА НА СВІТЛОДІОДАХ
Світлодіодні технології активно використовуються в мотоіндустрії останніми роками, адже вони дозволяють помітно підвищити видимість мотоцикла в потоці та знизити енергоспоживання у бортовій мережі.
BREMBO STYLEMA®
Всі мотоцикли нового сімейства Tiger 900 оснащені першокласними гальмівними системами, які відрізняються чудовою динамікою гальмування, точним зворотним зв'язком і інформативністю.
Легкі, компактні та технологічні моноблочні супорти Brembo Stylema® радіального типу дозволили знизити не підресорені маси та додали вільного простору навколо колодок, що дозволяє повітрю більш ефективно їх охолоджувати при їзді.
НОВИЙ 900-КУБОВИЙ ДВИГУН
Мотоцикли сімейства одержали силовий агрегат нового покоління, робочий об'єм якого піднявся до 900 см3. Однак особливий характер, миттєва віддача потужності, зворотний зв'язок та чудова тяга на всьому робочому діапазоні стали можливі не тільки за рахунок збільшення кубатури та нових налаштувань систем впуску-випуску, а через застосування нової конфігурації роботи трипла – порядок спалахів у циліндрах тепер 1-3 -2. Як наслідок змінився звук роботи двигуна, він став насиченішим і нижчим.
БІЛЬШЕ МОМЕНТ І ПОТУЖНІСТЬ
Що стосується характеристик, то в порівнянні з Tiger 800 у мотоциклів нового сімейства крива моменту, що крутить, піднялася в середньому на 10%, причому не тільки на середніх оборотах, але і на низах. Пікове значення 87 Нм доступне на 7250 об/хв. Потужність також збільшилася на всьому робочому діапазоні (в середньому на 9%), а максимальне значення дорівнює 95 л. на 8750 об/хв. Насправді це означає стрімкішу, ніж у минулого Tiger 800, динаміку розгону до 100 км/год і відмінне впевнене прискорення на вищій шостій передачі на швидкостях більше «сотні». За динамічними характеристиками Tiger 900 перевершує найближчих конкурентів і відрізняється при наборі обертів привабливим звуком.
НОВА КОМПОНІВКА
Мотоцикли отримали нову систему впуску. Tiger 900 має повністю новий впускний тракт і зручний для обслуговування корпус повітряного фільтра.
Також моделі сімейства відрізняються повністю новою системою охолодження – видима частина якої має компактний здвоєний радіатор. Новий дизайн оформлення підкреслюють стрімкі лінії нових Tiger 900, а форма та розташування радіатора дозволили зрушити мотор трохи вперед (на 40 мм вперед і на 20 мм нижче) для досягнення практично ідеальної розважування та зниження центру ваги.
Не дивно, що мотоцикли нового сімейства відрізняються кращою керованістю та їх легко утримувати кермом на малій швидкості.
НОВЕ ПОКОЛІННЯ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ
Нова система ABS, яка враховує нахил мотоцикла, та система контролю курсової стійкості стоять на варті безпеки водія. Вони працюють у єдиній зв'язці та повністю інтегровані у бортову електроніку мотоцикла.
Просунений інерційний вимірювальний блок IMU невпинно вносить коригування в роботу систем ABS і курсової стійкості, відповідно до положення мотоцикла в просторі, що постійно змінюється. Система запобігає пробуксуванню заднього колеса і знижує передачу моменту, що крутить, щоб уникнути втрати зчеплення заднього колеса з дорогою.
4 РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННИХ НАЛАШТУВАНЬ
Режими електронних налаштувань дозволяють максимально ефективно використовувати можливості мотоцикла в залежності від дорожніх умов, що визначаються реакцією на поворот ручки газу, роботою системи АБС та системи курсової стійкості.
Tiger 900 GT: Rain, Road, Sport та Off-Road
НОВИЙ 900-КУБОВИЙ ДВИГУН
Мотоцикли сімейства отримали силовий агрегат нового покоління, робочий об'єм якого піднявся до 900 см3. Однак особливий характер, миттєва віддача потужності, зворотний зв'язок та чудова тяга на всьому робочому діапазоні стали можливі не тільки за рахунок збільшення кубатури та нових налаштувань систем впуску-випуску, а через застосування нової конфігурації роботи трипла – порядок спалахів у циліндрах тепер 1-3 -2. Як наслідок змінився звук роботи мотора, він став насиченішим і нижчим.
Насправді це означає стрімкішу, ніж у минулого Tiger 800, динаміку розгону до 100 км/год і відмінне впевнене прискорення на вищій шостій передачі на швидкостях більше "сотні". За динамічними характеристиками Tiger 900 перевершує найближчих конкурентів і відрізняється при наборі обертів привабливим звуком.
НОВЕ ПОЛЕЖЕНЕ ШАСИ
Мотоцикли Tiger завжди були впізнавані та унікальні у плані дизайну. Нові Tiger 900 стали ще швидшими за своїми формами, силует виглядає більш підтягнутим, а лінії чистими. При погляді на Tiger 900 з його великим бензобаком, мінімалізмом в облицювання та характерними елементами захисту, у вас немає сумніву, що цей мотоцикл створений для великих справ. Привертає увагу і висока якість виконання всіх деталей і вузлів, а також преміальність обробки як у мотоциклів на клас вище. Tiger 900 навіть у цьому задає новий рівень стайлінгу!