Tiger 900 Rally
Tiger 900 RALLY - призначені не тільки для всіх типів доріг, але і для справжнього бездоріжжя, найкращі на асфальті та за його межами
Вони здатні здивувати своєю енергоозброєністю та універсальністю навіть досвідчених мотоциклістів. Неабияка заслуга в цьому нового силового агрегату в 900 см3, переробленого шасі, першокласних електронних систем та покращеної ергономіки. Нові Tiger 900 RALLY легші за своїх попередників, потужніші і точніші в плані керованості.
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 813 100 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий, рядний, водяне охолодження, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 888 см3 |
Діаметр циліндра | 78 мм |
Хід поршня | 61.9 мм |
Ступінь стиску | 11.27=1 |
Потужність | 95.2 к.с. (70 кВт) на 8,750 об/хв |
Крутячий момент | 87 Нм на 7,250 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Ланцюг з Х-подібними кільцями |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Сталева трубчаста рама, модульного типу |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Піцкований, безкамерний диск, 21 x 2.15 дюймів |
Заднє колесо | Піцкований, безкамерний диск, 17 x 4.25 дюймів |
Передня шина | 90/90 – 21 |
Задня шина | 150/70 R 17 |
Передня підвіска | Вилка Showa 45 мм, перевернутого типу, регулювання услія відбою та стиснення, робочий хід 240 мм |
Задня підвіска | Задній моно-амортизатор Showa, регулювання попереднього підібгання пружини, зусилля відбою, хід заднього колеса 230 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Заднє гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла |
Приладова панель | Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм розміром 7 дюймів, на який виводиться вся доступна інформація, в тому числі= цифровий спідометр, дорожній комп'ютер, цифровий тахометр, індикація включеної передачі, індикація рівня палива, індикатор сервісного обслуговування, годинник, температура повітря , 4 режими налаштування мотоцикла (Rain/Road/Sport/Off-Road) та інше. |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 935 мм |
Висота без дзеркал | 1452-1502 мм |
Висота сидіння | 850-870 мм |
Колісна база | 1551 мм |
Нахил вилки | 24,4 º |
Винос вилки | 145,8 мм |
Суха вага | 196 кг |
Об'єм бака | 20 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 5.2л на 100км |
Tiger 900 Rally В цифрах
Пікове значення 87 Нм на 7,250 об/хв
на середніх оборотах двигуна
Унікальний характер мотора та соковитий звук
Щоб довго насолоджуватися поїздкою
ОСОБЛИВОСТІ TIGER 900 RALLY
НОВА СВІТЛОТЕХНІКА НА СВІТЛОДІОДАХ
Світлодіодні технології активно використовуються в мотоіндустрії останніми роками, адже вони дозволяють помітно підвищити видимість мотоцикла в потоці та знизити енергоспоживання у бортовій мережі.
НОВА 7-ДЮЙМОВА TFT-ПАНЕЛЬ
Нова панель приладів відрізняє інформативність і зручність. TFT-екран приклеєний безпосередньо до скла панелі для отримання ідеального та чіткого зображення (без зайвих шарів). На вибір різні стилі оформлення та візуалізації, а також варіанти з високою та низькою контрастністю.
BREMBO STYLEMA®
Всі мотоцикли нового сімейства Tiger 900 оснащені першокласними гальмівними системами, які відрізняються чудовою динамікою гальмування, точним зворотним зв'язком та інформативністю.
БЕЗКАМІРНІ СПІЦЮВАНІ ДИСКИ
Легкість, міцність та дизайн – ось які цілі ставилися при проектуванні колісних дисків нових Tiger 900 Rally. Завдання було успішно реалізовано. Зверніть увагу на форму алюмінієвого обода та інноваційний спосіб кріплення до нього спиць, завдяки чому диски безкамерні. Розмір (21 дюйм) переднього колеса – необхідний стандарт для мотоциклів, які люблять їздити бездоріжжям.
НОВИЙ 900-КУБОВИЙ ДВИГУН
Мотоцикли сімейства одержали силовий агрегат нового покоління, робочий об'єм якого піднявся до 900 см3. Однак особливий характер, миттєва віддача потужності, зворотний зв'язок та чудова тяга на всьому робочому діапазоні стали можливі не тільки за рахунок збільшення кубатури та нових налаштувань систем впуску-випуску, а через застосування нової конфігурації роботи трипла – порядок спалахів у циліндрах тепер 1-3 -2. Як наслідок змінився звук роботи двигуна, він став насиченішим і нижчим.
БІЛЬШЕ МОМЕНТ І ПОТУЖНІСТЬ
Що стосується характеристик, то в порівнянні з Tiger 800 у мотоциклів нового сімейства крива моменту, що крутить, піднялася в середньому на 10%, причому не тільки на середніх оборотах, але і на низах. Пікове значення 87 Нм доступне на 7250 об/хв. Потужність також збільшилася на всьому робочому діапазоні (в середньому на 9%), а максимальне значення дорівнює 95 л. на 8750 об/хв.
НОВА КОМПОНІВКА
Мотоцикли отримали нову систему впуску. Tiger 900 має повністю новий впускний тракт і зручний для обслуговування корпус повітряного фільтра.
НОВЕ ПОКОЛІННЯ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ
Нова система ABS, яка враховує нахил мотоцикла, та система контролю курсової стійкості стоять на варті безпеки водія. Вони працюють у єдиній зв'язці та повністю інтегровані у бортову електроніку мотоцикла.
4 РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННИХ НАЛАШТУВАНЬ
Режими електронних налаштувань дозволяють максимально ефективно використовувати можливості мотоцикла в залежності від дорожніх умов, які визначаються реакцією на поворот ручки газу, роботою системи АБС та курсової стійкості.
ДИНАМІЧНИЙ ВИГЛЯД
Мотоцикли Tiger завжди були впізнавані та унікальні у плані дизайну. Нові Tiger 900 стали ще швидшими за своїми формами, силует виглядає більш підтягнутим, а лінії чистими. При погляді на Tiger 900 з його великим бензобаком, мінімалізмом в облицювання та характерними елементами захисту, у вас немає сумніву, що цей мотоцикл створений для великих справ. Привертає увагу і висока якість виконання всіх деталей і вузлів, а також преміальність обробки як у мотоциклів на клас вище. Tiger 900 навіть у цьому задає новий рівень стайлінгу!
БІЛЬШЕ МОЖЛИВОСТЕЙ
Нові Tiger 900 значно розширюють можливості мотоциклів цього класу. Конструктори провели величезну роботу буквально за всіма параметрами та характеристиками, щоб досягти цієї мети. Враховані побажання користувачів з ергономіки і тепер Tiger 900 однаково зручний при тривалих поїздках (до речі, великий бензобак ємністю 20 л. і хороша паливна економічність дозволяють не часто дбати про пошук заправок) і локальні виїзди по місту або бездоріжжю. Ширина сидіння тепер менша, а кермо на 10 мм ближче, що забезпечує зручнішу класичну пряму посадку і вищий рівень контролю за мотоциклом.