Tiger 900 Rally

Tiger 900 Rally
Натисніть і перетягніть Натисніть і перетягніть
Loading your ride Завантажую Ваш мотоцикл

Tiger 900 RALLY - призначені не тільки для всіх типів доріг, але і для справжнього бездоріжжя, найкращі на асфальті та за його межами

Вони здатні здивувати своєю енергоозброєністю та універсальністю навіть досвідчених мотоциклістів. Неабияка заслуга в цьому нового силового агрегату в 900 см3, переробленого шасі, першокласних електронних систем та покращеної ергономіки. Нові Tiger 900 RALLY легші за своїх попередників, потужніші і точніші в плані керованості.

 

Характеристики

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Ціна
Базова комплектація ₴ 813 100

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Тип 3-циліндровий, рядний, водяне охолодження, DOHC, порядок запалення 1-3-2
Об'єм Двигуна 888 см3
Діаметр циліндра 78 мм
Хід поршня 61.9 мм
Ступінь стиску 11.27=1
Потужність 95.2 к.с. (70 кВт) на 8,750 об/хв
Крутячий момент 87 Нм на 7,250 об/хв
Система упорскування Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах
Система Вихлопу 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника
Привід на колесо Ланцюг з Х-подібними кільцями
Зчеплення Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні
КПП 6 передач

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Рама Сталева трубчаста рама, модульного типу
Задній маятник Двосторонній алюмінієвий маятник
Переднє колесо Піцкований, безкамерний диск, 21 x 2.15 дюймів
Заднє колесо Піцкований, безкамерний диск, 17 x 4.25 дюймів
Передня шина 90/90 – 21
Задня шина 150/70 R 17
Передня підвіска Вилка Showa 45 мм, перевернутого типу, регулювання услія відбою та стиснення, робочий хід 240 мм
Задня підвіска Задній моно-амортизатор Showa, регулювання попереднього підібгання пружини, зусилля відбою, хід заднього колеса 230 мм
Переднє гальмо Два плаваючі гальмівні диски Brembo діаметром 320 мм, 4-поршневі моноблочні супорти Brembo Stylema, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла
Заднє гальмо Одне гальмівне диск діаметром 255 мм, 1-поршневий супорт Brembo, ABS з урахуванням кута нахилу мотоцикла
Приладова панель Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм розміром 7 дюймів, на який виводиться вся доступна інформація, в тому числі= цифровий спідометр, дорожній комп'ютер, цифровий тахометр, індикація включеної передачі, індикація рівня палива, індикатор сервісного обслуговування, годинник, температура повітря , 4 режими налаштування мотоцикла (Rain/Road/Sport/Off-Road) та інше.

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Ширина керма 935 мм
Висота без дзеркал 1452-1502 мм
Висота сидіння 850-870 мм
Колісна база 1551 мм
Нахил вилки 24,4 º
Винос вилки 145,8 мм
Суха вага 196 кг
Об'єм бака 20 літрів

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Середня витрата 5.2л на 100км

Tiger 900 Rally В цифрах

+10 % МОМЕНТА

Пікове значення 87 Нм на 7,250 об/хв

+9 % ПОТУЖНОСТІ

на середніх оборотах двигуна

1›3›2 ЗАПАЛЕННЯ

Унікальний характер мотора та соковитий звук

20 ЛІТРІВ БАК

Щоб довго насолоджуватися поїздкою

ДИНАМІЧНИЙ ВИГЛЯД

Мотоцикли Tiger завжди були впізнавані та унікальні у плані дизайну. Нові Tiger 900 стали ще швидшими за своїми формами, силует виглядає більш підтягнутим, а лінії чистими. При погляді на Tiger 900 з його великим бензобаком, мінімалізмом в облицювання та характерними елементами захисту, у вас немає сумніву, що цей мотоцикл створений для великих справ. Привертає увагу і висока якість виконання всіх деталей і вузлів, а також преміальність обробки як у мотоциклів на клас вище. Tiger 900 навіть у цьому задає новий рівень стайлінгу!

Tiger 900 Rally

БІЛЬШЕ МОЖЛИВОСТЕЙ

Нові Tiger 900 значно розширюють можливості мотоциклів цього класу. Конструктори провели величезну роботу буквально за всіма параметрами та характеристиками, щоб досягти цієї мети. Враховані побажання користувачів з ергономіки і тепер Tiger 900 однаково зручний при тривалих поїздках (до речі, великий бензобак ємністю 20 л. і хороша паливна економічність дозволяють не часто дбати про пошук заправок) і локальні виїзди по місту або бездоріжжю. Ширина сидіння тепер менша, а кермо на 10 мм ближче, що забезпечує зручнішу класичну пряму посадку і вищий рівень контролю за мотоциклом.

НЕЙМОВІРНИЙ ЗВУК

Чудовий звук трициліндрового двигуна з особливим порядком спалахів 1-3-2, зроблять будь-яку поїздку воістину захоплюючою.

Лунає: Офіційний двигун Tiger 900 Rally. Tiger 900 Rally logo
Збільшіть гучність і натисніть кнопку Збільшіть гучність і натисніть кнопку
Start Stop
Start Stop
Збільшіть гучність і натисніть кнопку Збільшіть гучність і натисніть кнопку