STREET TRIPLE RS
Street Triple RS як був так і залишається найяскравішим мотоциклом у класі середньокубатурних заводських стрітфайтерів. Нова модель демонструє чудове співвідношення потужності до маси, що помітно зросли швидкісні характеристик, ще більш точну керованість та контроль.
Для сезону 2020 року новий Street Triple RS отримав колосальний обсяг удосконалень, що можна констатувати – перед нами принципово новий мотоцикл. Ідеально збалансований, пророблений до дрібниць, він залишається найшвидшим і найтехнологічнішим у класі – готовий з однаковою легкістю штурмувати прямі проспекти мегаполісів та звивисті спортивні треки. Досконалість!
Характеристики
Найменування | Опис |
---|---|
Ціна | |
Базова комплектація | ₴ 784 900 |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Тип | 3-циліндровий, рядний, водяне охолодження, DOHC, порядок запалення 1-3-2 |
Об'єм Двигуна | 765 см3 |
Діаметр циліндра | 77.99 мм |
Хід поршня | 53.4 мм |
Ступінь стиску | 12.54=1 |
Потужність | 123 к.с. (90.5 кВт) на 11,750 об/хв |
Крутячий момент | 79 Нм на 9,350 об/хв |
Система упорскування | Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах |
Система Вихлопу | 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника |
Привід на колесо | Ланцюг з Х-подібними кільцями |
Зчеплення | Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні |
КПП | 6 передач |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Рама | Алюмінієва, просторова |
Задній маятник | Двосторонній алюмінієвий маятник |
Переднє колесо | Алюмінієвий диск, 17 х 3,5 дюйми |
Заднє колесо | Алюмінієвий диск, 17 х 5,5 дюйми |
Передня шина | 120/70 – ZR17 |
Задня шина | 180/55 – ZR 17 |
Передня підвіска | Вилка Showa перевернутого типу BPF, діаметр пір'я - 41 мм, хід - 115 мм, регулювання стиснення, регулювання відбою, регулювання підтискання пружини |
Задня підвіска | Моноамортизатор Ohlins STX40 з регулюванням попереднього підібгання пружини, регулювання стиснення, регулювання відбою, хід заднього колеса - 131 мм |
Переднє гальмо | Два плаваючі гальмівні диски діаметром 310 мм, 4-поршневі радіальні моноблочні супорти Brembo M50 з системою ABS, що відключається |
Задне гальмо | Одне гальмівне диск діаметром 220 мм, 2-поршневий супорт Brembo з системою ABS, що відключається |
Приладова панель | Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм (5 дюймів), з чотирма стилями оформлення, вибором рівня контрастності і регульованим кутом нахилу |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Ширина керма | 775 мм |
Висота без дзеркал | 1085 мм |
Висота сидіння | 825 мм |
Колісна база | 1405 мм |
Нахил вилки | 23,9 º |
Винос вилки | 100 мм |
Суха вага | 166 кг |
Об'єм бака | 17,4 літрів |
Найменування | Опис |
---|---|
Двигун і трансмісія | |
Середня витрата | 5,2л на 100км |
STREET TRIPLE RS В цифрах
об'єм двигуна, який також використовується на мотоциклах чемпіонату Moto2
Розвиває потужний трициліндровий двигун
Електронні настройки мотоцикла
допоможуть Вам персоналізувати ваш Street Triple
ОСОБЛИВОСТІ STREET TRIPLE RS
НАЙЛЕГШИЙ МОТОЦИКЛ У СЕГМЕНТІ
Street Triple RS як був так і залишається найяскравішим мотоциклом у класі середньокубатурних заводських стрітфайтерів. Нова модель демонструє чудове співвідношення потужності до маси, що помітно зросли швидкісні характеристик, ще більш точну керованість та контроль.
Світлодіодна фара
Фірмова здвоєна фара на світлодіодах, з новим малюнком ДХО, що запам'ятовується.
НОВА ПРИЛАДНА ПАНЕЛЬ
Панель приладів з TFT-дисплеєм отримала новий стиль оформлення, можна вибрати один з чотирьох варіантів і з чотирьох різних колірних тем. Кут нахилу екрана можна регулювати для досягнення оптимальної видимості відповідно до навколишнього освітлення та зростання водія.
НОВА ВИПУСКНА СИСТЕМА
Нова випускна система підкреслює спортивний вигляд машини, а його карбонове оздоблення чудово гармонує із загальним преміальним оформленням вузлів та деталей Street Triple RS. Ну і звичайно завдяки новому випуску новий мотоцикл відрізняється і унікальним спортивним звуком.
ПРОСКАЛЬЗУЮЧЕ ЗЧЕПЛЕННЯ
Під збільшені характеристики доопрацьований вузол зчеплення типу, що прослизає. Воно помітно знижує зусилля, що прикладається водієм до важеля і дозволяє технічніше та швидше перемикати передачі.
5 РЕЖИМІВ НАЛАШТУВАНЬ
П'ять режимів електронних налаштувань дозволяють максимально ефективно використовувати великі можливості мотоцикла в залежності від дорожніх та погодних умов, які визначаються реакцією на поворот ручки газу, роботою системи АБС та системою курсової стійкості (трекшн-контроль). Road, Sport, Rain, Track і режим Rider, що індивідуально налаштовується, є в стандартній комплектації. У режимі Rain потужність знижена до 100 к.с. для безпеки та контролю.
BREMBO M50
Чудова гальмівна динаміка Street Triple RS визначається потужними гальмівними системами від Brembo. Переднє колесо прикрашають два диски з 4-поршневими моноблоками Brembo M50 радіального типу з можливістю регулювання важеля, ззаду встановлений диск з однопоршневою скобою Brembo.
ПІДВІСКА
У нового Street Triple RS попереду потужна спортивна 41-мм телескопічна віка Showa перевернутого типу з повним спектром налаштувань та робочим ходом 115 мм. Ззаду – топовий моноамортизатор Öhlins STX40. Його робочий хід 131 мм, регулювання також доступні повною мірою.
КВІКШИФТЕР TRIUMPH SHIFT ASSIST
Street Triple RS укомплектований квікшифтером Triumph Shift Assist останнього покоління. На треку та при швидкісній їзді дорогами загального користування ви оціните зручність двостороннього перемикання передач без скидання «газу» та необхідності вичавлювати важіль зчеплення.
ШИНИ
Street Triple RS комплектується топовими шинами від Pirelli – Diablo Supercorsa SP v3 – вони створені для професійних пілотів, у яких у крові спортивний стиль водіння. Ця першокласна гума підходить не тільки для виїзду на гоночний трек, а й для повсякденної експлуатації.
ОСНОВОПОЛОЖНИК І ЛІДЕР
Street Triple RS створено для любителів динамічного спортивного стилю водіння. Перебуваючи за кермом цього мотоцикла Ви однаково впевнено почуватиметеся у щільному трафіку мегаполісу та на швидкісних звивистих заміських дорогах, а також запросто дозволите собі гоночну сесію на спортивному треку. Заряджений адреналіном Street Triple RS руйнує звичні рамки та встановлює нові правила.
Унікальні характеристики потужного трициліндрового двигуна, спортивне шасі та інтуїтивна керованість зробили мотоцикл справді унікальним у класі.
МОЖНІШИЙ І СИЛЬНІШИЙ
Нова генерація Street Triple RS виконана за всіма сучасними канонами стилю стрітфайтер – коли за основу беруться останні інженерні напрацювання та фірмові ноу-хау. За його розробку відповідала та ж експертна команда інженерів Triumph, що працювала ці роки у паддоку Moto2TM.
Порівняно з минулою моделлю мотор Street Triple RS 2020 року помітно додав у потужності та тязі. Показник моменту, що крутить, збільшився на 9%, причому на середніх оборотах, які найбільш затребувані при звичайній експлуатації мотоцикла. Максимальне значення тепер становить значні 79 Нм при 9,350 об/хв. Новий налаштований випуск дозволив розгладити криву моменту, що крутить, як на середніх оборотах, так і на низьких, що відбилося на чудових динамічних характеристиках нового Street Triple RS