STREET TRIPLE RS

STREET TRIPLE RS
Натисніть і перетягніть Натисніть і перетягніть
Loading your ride Завантажую Ваш мотоцикл

Street Triple RS як був так і залишається найяскравішим мотоциклом у класі середньокубатурних заводських стрітфайтерів. Нова модель демонструє чудове співвідношення потужності до маси, що помітно зросли швидкісні характеристик, ще більш точну керованість та контроль.

Для сезону 2020 року новий Street Triple RS отримав колосальний обсяг удосконалень, що можна констатувати – перед нами принципово новий мотоцикл. Ідеально збалансований, пророблений до дрібниць, він залишається найшвидшим і найтехнологічнішим у класі – готовий з однаковою легкістю штурмувати прямі проспекти мегаполісів та звивисті спортивні треки. Досконалість!

 

Характеристики

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Ціна
Базова комплектація ₴ 784 900

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Тип 3-циліндровий, рядний, водяне охолодження, DOHC, порядок запалення 1-3-2
Об'єм Двигуна 765 см3
Діаметр циліндра 77.99 мм
Хід поршня 53.4 мм
Ступінь стиску 12.54=1
Потужність 123 к.с. (90.5 кВт) на 11,750 об/хв
Крутячий момент 79 Нм на 9,350 об/хв
Система упорскування Багатоточковий електронний упорскування з SAI, управління по дротах
Система Вихлопу 3 в 1 з нержавіючої сталі з каталізатором та бічним розташуванням глушника
Привід на колесо Ланцюг з Х-подібними кільцями
Зчеплення Проскальзуюче, відцентрового типу, багатодискове в масляній ванні
КПП 6 передач

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Рама Алюмінієва, просторова
Задній маятник Двосторонній алюмінієвий маятник
Переднє колесо Алюмінієвий диск, 17 х 3,5 дюйми
Заднє колесо Алюмінієвий диск, 17 х 5,5 дюйми
Передня шина 120/70 – ZR17
Задня шина 180/55 – ZR 17
Передня підвіска Вилка Showa перевернутого типу BPF, діаметр пір'я - 41 мм, хід - 115 мм, регулювання стиснення, регулювання відбою, регулювання підтискання пружини
Задня підвіска Моноамортизатор Ohlins STX40 з регулюванням попереднього підібгання пружини, регулювання стиснення, регулювання відбою, хід заднього колеса - 131 мм
Переднє гальмо Два плаваючі гальмівні диски діаметром 310 мм, 4-поршневі радіальні моноблочні супорти Brembo M50 з системою ABS, що відключається
Задне гальмо Одне гальмівне диск діаметром 220 мм, 2-поршневий супорт Brembo з системою ABS, що відключається
Приладова панель Багатофункціональна панель приладів з кольоровим TFT дисплеєм (5 дюймів), з чотирма стилями оформлення, вибором рівня контрастності і регульованим кутом нахилу

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Ширина керма 775 мм
Висота без дзеркал 1085 мм
Висота сидіння 825 мм
Колісна база 1405 мм
Нахил вилки 23,9 º
Винос вилки 100 мм
Суха вага 166 кг
Об'єм бака 17,4 літрів

Tiger 800 XCA Характеристики
Найменування Опис
Двигун і трансмісія
Середня витрата 5,2л на 100км

 

STREET TRIPLE RS В цифрах

765 СМ3

об'єм двигуна, який також використовується на мотоциклах чемпіонату Moto2

123 Л.С.

Розвиває потужний трициліндровий двигун

5 Режимів їзди

Електронні настройки мотоцикла

50 + Аксесуарів

допоможуть Вам персоналізувати ваш Street Triple

ОСНОВОПОЛОЖНИК І ЛІДЕР

Street Triple RS створено для любителів динамічного спортивного стилю водіння. Перебуваючи за кермом цього мотоцикла Ви однаково впевнено почуватиметеся у щільному трафіку мегаполісу та на швидкісних звивистих заміських дорогах, а також запросто дозволите собі гоночну сесію на спортивному треку. Заряджений адреналіном Street Triple RS руйнує звичні рамки та встановлює нові правила.

Унікальні характеристики потужного трициліндрового двигуна, спортивне шасі та інтуїтивна керованість зробили мотоцикл справді унікальним у класі.

STREET TRIPLE RS

МОЖНІШИЙ І СИЛЬНІШИЙ

Нова генерація Street Triple RS виконана за всіма сучасними канонами стилю стрітфайтер – коли за основу беруться останні інженерні напрацювання та фірмові ноу-хау. За його розробку відповідала та ж експертна команда інженерів Triumph, що працювала ці роки у паддоку Moto2TM.

Порівняно з минулою моделлю мотор Street Triple RS 2020 року помітно додав у потужності та тязі. Показник моменту, що крутить, збільшився на 9%, причому на середніх оборотах, які найбільш затребувані при звичайній експлуатації мотоцикла. Максимальне значення тепер становить значні 79 Нм при 9,350 об/хв. Новий налаштований випуск дозволив розгладити криву моменту, що крутить, як на середніх оборотах, так і на низьких, що відбилося на чудових динамічних характеристиках нового Street Triple RS